Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

SSD ødelagt?

Anbefalte innlegg

Har nettopp bygd ny pc med en 160 GB SSD. I går begynte maskinen å låse seg. Fikk etterhvert beskjed om at windows (7) hadde sluttet å virke. Nå har jeg koplet fra alle alle andre disker og alt jeg prøver av booting eller å starte fra CD, så stopper det opp raskt. Så fort det begynner med overføring fra cd til disk stopper det.

EDIT: Har nå tatt ut SSD'en og prøvd 2 andre harddisker, men det ender bare i blåskjerm.

Endret av nor50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å hjelpe arjato litt, kanskje du kan opplyse om hardware? Altså hovedkort, minne, CPU, hard disker, osv?

Det er et Gigabyte GA-X58, i7 cpu, 6 GB ram, Radeon HD5670 1024MB PCI-E, 160 GB Intel SSD X-25 v2, + LG BD-R og 12 andre disker. Kun SSD og BD-R er tilkoplet nå. har hatt maskinen oppe å gå noen dager, men så begynte den å låse seg.

Lenke til kommentar

For å hjelpe arjato litt, kanskje du kan opplyse om hardware? Altså hovedkort, minne, CPU, hard disker, osv?

Det er et Gigabyte GA-X58, i7 cpu, 6 GB ram, Radeon HD5670 1024MB PCI-E, 160 GB Intel SSD X-25 v2, + LG BD-R og 12 andre disker. Kun SSD og BD-R er tilkoplet nå. har hatt maskinen oppe å gå noen dager, men så begynte den å låse seg.

Nå satt jeg i et eldre skjermkort, og nå stoppet den på CLASSPNP.SYS....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...