Fragletrollet Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 hei jeg trenger en extra hardisk til min datamaskin. Noen som kan anbefale en god og rask en? Skal vere intern, ca 80 gb Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Western Digital 80GB Special edition er en god harddisk til allround bruk. Kansje du bør skrive hva du skal bruke disken til og om du legger vekt på støy for flere forslag. sjekk prisguiden for beste prisen på den. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Western Digital for ytelse , Seagate for stillhet. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg ville valgt WD. Det med at WD bråker er bare tullball. Legger ikke noe spesielt merke til lydene, men de er der hvis man konsentrerer seg og hører godt etter. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 takk. men hva med dete m nye hd m 8 mb cache, hva r dette og r d å anbefale?? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 takk. men hva med dete m nye hd m 8 mb cache, hva r dette og r d å anbefale?? japp det er helt klart å anbefale! jo større jo bedre. cache (hurtigbuffer) kan forklares slik: Hvis et program prøver å lese inn samme data mer enn én gang, kan det hente dataene fra hurtigbufferet i stedet for å gå til disk. Det går betydelig raskere å lese fra internminnet enn fra disk, og et disk-hurtigbuffer øker derfor ytelsen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 takk for all hjelp! Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 alså jeg er ikke helt enig i at WD er det beste vanget... kanskje hvis du ser KUNN på ytelsen jeg har testet disker 1 Maxstor 8mb og en WD 8mb begge to var på 80 giga.. Maxstoren yter nesten like bra men bråker nesten halvparten.. WDn gir fra seg en høyrefvent lyd som driver deg til vanvidd i alle fall meg.. heh.. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 gå for den med 8mb, special edition hos WD. du vil merke forskjell ved åpning av programmer :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg kjører 2stk 120gb Maxtor S-ATA disker i Raid0 og er utrolig godt fornøyd med ytelsen, fant ut at C: har en lesehastighet på 105mb/s :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå