Øyjor'n Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Blæh, dette var ikke gøy. Det viser seg at TNT har vært på døra, 15min før jeg kom hjem fra skolen. Jeg fikk ingen telefon i forkant. Nå må jeg selv kontakte TNT for å avtale ny leveringstid. SURT! Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Er norske butikker helt tomme nå eller? Prøver å få tak i en med abonnement med startpris 0-3500 kr og en som totaltsett ikke koster 10 000. Endret 7. september 2010 av sebomstian Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvor teit er ikke dette da? TNT hadde vært på døra tidligere i dag, men da var jeg på jobb. Hvorfor kunne de ikke ringt med litt før de var der så kunne jeg muligens fått til å reise hjem. Må jo skje stadig vekk når de leverer på dagtid at folk ikke er hjemme. Så nå må jeg bort på postkontoret i morgen for å hente den. Og postkontoret har jo ikke de beste åpningstider det heller i forhold til min arbeidstid. I følge kundeservice på TNT hadde ikke Apple bestillt den "tjenesten" at TNT skulle ringe kunde før levering... *hurra!* Men, men. I morgen får jeg iallefall telefonen Ikke så ille allikevel når estimert levering fra Apple i utgangspunktet var 28. sept Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 @ Rampelyset: Når bestilte du? Bestilte min i dag via AppleStore... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fy faen, nå var jeg jævlig heldig! Telekiosken på Oslo City hadde fått inn et par stykker i går, både 32 og 16GB.. Herlich! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg forstår hvor heldig jeg er som fikk 32GB utgaven dagen etter lansering på posten :S Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 @ Rampelyset: Når bestilte du? Bestilte min i dag via AppleStore... Tror jeg bestilte 30. august, og fikk da beskjed om levering nesten en måned frem i tid. Etter kun få dager stod det at den var sendt, og den 9. september lå den på posten. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig? Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse Endret 10. september 2010 av zennox Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skjer med at folk får tlf fra apple så jævla tidlig? Bestilte min 23 aug., Antatt utsendelsesdato: 13 Sep, 2010, Antatt leveringsdato: 20 Sep, 2010. Fortsatt ikke sendt... Edit: Rampelyset, det kan se ut som om du har fått min. Ta kontakt for leveringsadresse Haha! Storkoser meg med telefonen, så sender nok ikke den av gårde uten bruk av makt Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har bestilt 32 gb versjonen på netcom.no, håper ikke jeg må vente alt for lenge. Lenke til kommentar
bmfloe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som har fått telefon fra netcom i den siste tiden? venter i spenning på min her, men liten info å få om leveringstid. Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du må nok smøre deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Telenor butikken på Storo senteret (Oslo) reklamerer får at de har Iphone 4 på lager. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg fikk min i hus i går. Har satt på screenprotector både foran og bak, samt tatt i bruk bumperen fra apple. Telefonen er med andre ord helkledd, men ser likevel sinnsykt sexy ut Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Har satt på screenprotector både foran og bak, samt tatt i bruk bumperen fra apple. Telefonen er med andre ord helkledd, men ser likevel sinnsykt sexy ut Jeg har også bumper fra Apple, men syns den er mye finere uten. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Telekiosken Oslo city har en liten haug 16gb inne. Lenke til kommentar
bmfloe Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Netcom har tydeligvis fått inn ett parti, sendt med posten i dag Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På Express Larvik har vi et lass med telenor 16GB inne, bare så det er sagt. Though, lite med Netcom enda... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Noen som kjenner til om noen butikker i Bergen som har inne iPhone 4 32 gb med Telenor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå