Merko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Et raskt spørsmål. Til dere som kjøpte fra apple.no Ble dere trukket med en gang dere bestillte, eller ble dere trukket når de sendte varen? Eller måtte dere betale på postkontoret \ på døren (om dere fikk pakken der)? Jeg bestillte for 2-3 uker siden, men har ikke blitt trukket, så bare lurer. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det ble trukket hos meg når varen ble sendt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du blir først trukket en reservasjon, denne forsvinner etter noen dager og deretter blir du trukket når den blir sendt. Ser flere har dårlige opplevelser med TNT. Det er synd, jeg kan ikke huske å ha fått noe levert av TNT tidligere så det skal jeg ikke si noe om. Men UPS har jeg alltid hatt god erfaring med tidligere, og også nå. Sjåføren ringte meg tidlig i dag, men da fikk jeg ikke tatt telefonen. Prøvde å ringe opp igjen, men ingen svarte. Da jeg kom hjem i dag hadde de likevel vært og levert den på døra. UPS og DHL er to selskap jeg stoler veldig på når det kommer til leveranser, har bare god erfaring med begge. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser flere har dårlige opplevelser med TNT. Jeg har kjøpt diverse ting fra apple.no før. Aldri hatt problemer med TNT. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Et raskt spørsmål. Til dere som kjøpte fra apple.no Ble dere trukket med en gang dere bestillte, eller ble dere trukket når de sendte varen? Eller måtte dere betale på postkontoret \ på døren (om dere fikk pakken der)? Jeg bestillte for 2-3 uker siden, men har ikke blitt trukket, så bare lurer. Det må være dekning på kortet som blir brukt NÅR bestillinga blir lagt inn. Penga blir trukket den dagen det blir sendt. Det vil da si, at selvom penga ikke blir trukket før 21. sep, om du bestiller i morgen så må du ha penger i morgen. Det er det Apple har fortalt meg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ser flere har dårlige opplevelser med TNT. Jeg har kjøpt diverse ting fra apple.no før. Aldri hatt problemer med TNT. Det stemmer nok det, antar at ikke alle har dårlig erfaring med TNT, da ville de neppe overlevd lenge. Et raskt spørsmål. Til dere som kjøpte fra apple.no Ble dere trukket med en gang dere bestillte, eller ble dere trukket når de sendte varen? Eller måtte dere betale på postkontoret \ på døren (om dere fikk pakken der)? Jeg bestillte for 2-3 uker siden, men har ikke blitt trukket, så bare lurer. Det må være dekning på kortet som blir brukt NÅR bestillinga blir lagt inn. Penga blir trukket den dagen det blir sendt. Det vil da si, at selvom penga ikke blir trukket før 21. sep, om du bestiller i morgen så må du ha penger i morgen. Det er det Apple har fortalt meg. Det stemmer, ettersom pengene først blir reservert for å sjekke at det er dekning. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Min e nu sendt, kommet til norge. men sendes med posten ennu,, og Appel har ikke trekt noen penger fra meg ennu Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Pengene blir først reservert i det du bestiller, det er fordi dem skal sjekke at du har penger til å betale for varen. Men etter en stund blir disse pengene "frigjort", og selve betalingen skjer nesten samtidig med at dem sender ut vare. Det kan selvfølgelig i enkelte tilfeller være at dem ikke trekker pengene før flere dager etter varen er sendt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ah, endelig har jeg tlf Sitter å skriver fra den nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan hende Elkjøp Express Karl Johan har igjen. Jeg fikk telefon tidligere i dag fordi jeg sto på venteliste, men sa den ifra meg. Og det sto om noen nyåpnede telenor butikker i sandvika storsenter og storo senter som kanskje har noen. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ah, endelig har jeg tlf Sitter å skriver fra den nå Gratulerer! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 takker! Må si meg rimelig fornøyd Dog merker jeg at det er lett å droppe noen signaler med den på 3g nettverket, men med 3g deaktivert så tar det mye lenger tid å miste signal og det er ikke like mange som forsvinner heller. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 takker! Må si meg rimelig fornøyd Dog merker jeg at det er lett å droppe noen signaler med den på 3g nettverket, men med 3g deaktivert så tar det mye lenger tid å miste signal og det er ikke like mange som forsvinner heller. Kan ikke si jeg har merket noe signal tap i det heletatt. Ingen samtalebrudd. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sikkert noe forskjell fra tlf til tlf også. Men skal uansett sette på invisible shield så da regner jeg med at det blir bra ikke hatt samtalebrudd heller og den har kun droppet en eller to bars på dekningen da så er ikke akkuratt ille farlig Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Har testet 3 kompisers iphone, og alle har signal tap når de holdes ved metalsidene. Endret 1. september 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har testet 3 kompisers iphone, og alle har signal tap når de holdes ved metalsidene. Alle telefoner har signaltap når du dekker over antennen, gjelder ikke bare iphone. Men om det er nok til å få ett brudd i samtalen er en annen ting. Som regel (her i Norge) vil ikke vi merke "antenneproblemet", dette da AT&T og levernadører i Norge ikke bruker samme GSM-signaler. Dårlig mobilnett i USA må ta på seg skylden for dette, ikke iphone 4. Se test gjort av VG-nett, alle telefoner i testen viste samme resultat. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10043839 Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "Prepared for Shipment" Bestilt 17 aug med beregnet levering 7 sept (ETA 14 sept). Hvis dette stemmer, så blir altså ETA for min tlf ca 1 uke tidligere... håpe...håpe... Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg fikk min 6 dager før tiden. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Enderlig.. da e den lasta opp og kjøres ut... Men seff e jo ikke jeg hjemme håper går bra andre signere Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gikk greit at bestemor signerte for min ihvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå