Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden

Ideal

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å få spora pakken min på tnt sine sider jeg :/

Har prøvd med alle nr på apple siden, et som begynte på 88 og hadde 9 siffer tilsammen er vel det som er riktig? Kanskje de ikke har fått lagt det inn i systemet ennå? ble jo sendt i helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har det kommet opp noe greier på TNT siden :)

Opphentingsdato 31 Aug 2010

Destinasjon *post stedet mitt*

Vil det si at den bare blir sendt til lokale postkontoret? Ikke levert på dør? hipp som happ egentlig, postkontoret er 5 min å gå fra der jeg bor :p

Lenke til kommentar

Hehe, ja altså de var jo her på torsdag eller noe sånt og skulle levere den, men da var jeg på forelesning. Usikker på om de ringte da eller ei, hadde et ubesvart fra et nummer jeg fremdeles ikke vet hvem tilhører, men regner med det kanskje var sjåføren. Når de ringte i dag spurte han om det var riktig at jeg ikke hadde fått den enda og at de kunne komme med den i morgen. Enda godt jeg har tålmodighet og kunne vente så mange dager ekstra ;)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg kjøpte min iPhone 4 idag, og er egentlig ganske fornøyd. Jeg lurte bare på en ting da, jeg er koblet til iTunes, og synkroniserte bilder å alt liksom, fullført å alt og, men de vises ikke på programmet mitt (bilder) :(

WHY??

hvor fikk du kjøpt Iphone 4?

spørsmålet ditt har jeg desverre ikke svar på:(

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar for Netcom kunder å få telefonen? Bestillte en sort 32GB iPhone tidligere i uken og merker at ventetiden kommer til å ta knekken på meg...!

Sånn for å svare på mitt eget spørsmål: Om man ringer Netcom og bestiller så pakker de visst og sender neste arbeidsdag :) Jeg bestillte sent på kvelden den 26. August (torsdag) og den ble registrert sent igår (mandag) :D Bestiller man på telefon så blir den visst sendt mye raskere fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar

Så heldig er jeg:

31 Aug 2010 11:19:04 Oslo Shipment Held In Warehouse. Follow Up Actions Underway.

Den var jo litt kjip.

31 Aug 2010 10:36:12 Stavanger Out For Delivery.

:thumbup:

I alle dager, nå står det dette.

31 Aug 2010 12:02:00 Eindhoven Shipment In Transit.

Har de ødelagt pakken og sender en ny?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...