smagn4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 noen som kan hjelpe med mitt problem? :-) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256217 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kan det være at du har prøvd å bestille abonnement på internett når du er under 18 år? Man må vel være over 18 år eller få en fullmakt fra foreldre. Det blir foretatt en kredittsjekk ved oppretting av abonnement. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vil iPhone 4 kjøpt i usa fungere på norsk nett? Beklager hvis det er spurt om tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese 20 sider me poster Lenke til kommentar
smagn4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Kan det være at du har prøvd å bestille abonnement på internett når du er under 18 år? Man må vel være over 18 år eller få en fullmakt fra foreldre. Det blir foretatt en kredittsjekk ved oppretting av abonnement. Det var med min mors personnummer vi prøvde å bestille, så da skulle det vel gå bra? :S Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Vil iPhone 4 kjøpt i usa fungere på norsk nett? Beklager hvis det er spurt om tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese 20 sider me poster Ikke med mindre du bruker et kort fra AT&T eller jailbreaker. De fjerner ikke opertørlåsen før tiden heller. Lenke til kommentar
arande Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Huh..? Vi kjører jo ikke oppdateringer i butikken. De bare aktiviseres. Forøvrig hva er vits med å kjøpe iPhone når du skal jailbreake med en gang? Da kan du jo bare kjøpe telefon med Android... Begriper ikke helt hvor du vil her, telefon med android har jeg hatt. Jeg foretrekker iPhone som plattform. Men like forbannet liker jeg friheten jailbreaket gir meg. Jeg er ikke heller ute etter å slippe betale for apps, det betaler jeg gjerne for om de har noen verdi. Cydia, Rock, Appcake og Appolous tilbyr programvare som ofte ikke finnes på appstore, som regel finnes ikke engang alternative apps. IntelliScreen....genialt, slikt finnes ikke å kjøpe på appstore. Sbsettings, er en annen...som lar deg justere instillinger uten å måtte jobbe deg vei inn på instillinger. Kort sagt en jailbreaket iPhone fungerer bedre for meg enn standardutgaven. Det har med gamle vaner og gjøre og det spiller ingen rolle om telefonen er 5 minutter gammel heller. Selve vitsen med å kjøpe iPhone er at det er den som fungerer best i min verden, på jobb og hjemme. Lenke til kommentar
arande Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Vil iPhone 4 kjøpt i usa fungere på norsk nett? Beklager hvis det er spurt om tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese 20 sider me poster Ikke med mindre du bruker et kort fra AT&T eller jailbreaker. De fjerner ikke opertørlåsen før tiden heller. Har du et AT&T simkort kan du jailbreake og unlocke den til andre operatører, vel og merke hvis da ikke firmware versjon 4.0.2 ligger på telefonen.Da kan du egentlig droppe dette på en god stund ennå. Du vil da ikke kunne åpne den for norske operatører. Jeg ville ikke vurdert det en gang, slitsomt. Endret 28. august 2010 av arande Lenke til kommentar
gmes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 MIn ble sendt i går med UPS men sporingen finner ingenting.. why... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fordi de ikke oppdaterer statusen i helgen/eller at de ikke sender ut pakkene i helgen? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Shipped on: Aug 28, 2010 via TNT Nederland B.V. Skulle egentlig bli sendt ut 30 Lenke til kommentar
gmes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Min ble også send 28. men med ups nederland Dæven blir forbanna vist jeg får en defekt telefon etter å ha ventet så lenge. Ser er en del som får defekte telefoner.. Endret 29. august 2010 av Gmes Lenke til kommentar
--Sigurd-- Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ergelig å ha bestilt den 10.aug i dag, ja, når alle dere 9.aug mennesker får det sendt over helgen Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hehe lei den ja Kjipt TnT ikke oppdaterer sporingsnr i helgene hadde vært fint å finne ut hvor tlf er atm. Meen får vel bare vente til i morgen vel Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nei... men det er et godt steg mot android, mener nå jeg. Jeg hadde ikke kjøpt iPhone for å jailbreake, da hadde jeg heller (per dags dato) kjøpt Galaxy S. Hvorfor skal man kjøpe en android mobil framfor å jailbreake iphone? Man kan (per dags dato) fortsatt kjøpe programmer fra appstore selv om man jailbreaker. Da får man det beste fra begge sider? Programmer som er godkjent av apple og programmer som apple ikke vil du skal ha. F.eks hvor bra er ikke det å ha en brukelig lock screen? Den orginale lock screen'en viser jo bare bakgrunnsbilde og klokke, gjennom Cydia kan man faktisk gjøre det om til noe mer brukelig og informativt. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Beregnet leveringsdato: 31 Aug 2010 Imponerende, skulle egentlig ikke hatt den før 6. sept. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da må vel jeg tilbake i den tråden her jeg da! Høytaleren i tlf (den ved øret) er ødelagt. Apple skal sende ny når TNT/UPS har vært å hentet min gamle! Forbannade irriterende. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kjipt! Kan du bruke "handsfree" for å ringe med? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kjipt! Kan du bruke "handsfree" for å ringe med? Ja, handsfree eller sette på "speaker" fungerer fint! Det er altså kun høytaleren ved øret som er kaputt! Ringte Apple og fikk snakke med en svensk tekniker som hadde fått flere tlf av folk med samme problem. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Føler med deg, det er maks kjipt å få en defekt telefon! Håper den andre er i orden hvert fall. Min ser ut til å være i Nederland nå, så får den neppe i dag selv om det står forventet levering i dag. Da skal det gå kjapt resten av dagen. Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Føler med deg, det er maks kjipt å få en defekt telefon! Håper den andre er i orden hvert fall. Min ser ut til å være i Nederland nå, så får den neppe i dag selv om det står forventet levering i dag. Da skal det gå kjapt resten av dagen. Når ble den sendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå