Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Expert på Rygge storsenter og Spaseworld Amfi Moss hadde iPhone 4 inne i dag. Selv fikk jeg omsider gitt den gamle 3Gs til kona, da er hele gjengen her på samme "plattform" og det letter mye.

 

Selv er jeg moderat begeistret for iPhone 4, helt grei...men fikk ikke akkurat bakoversveis etter å ha hatt alle tidligere modeller. Noe er jo storslagent likevel, kamera er knallfint og det samme er byggematerialene brukt. Håper batteritiden svarer til forventningene nå.

 

Irriterene at fyren i sjappa måtte sprette pakka og huke den på itunes i butikken...skulle sjekke DOA. skurkegreier. Sitter nå med ios 4.0.2 og uten mulighet for jailbreak i overskuelig fremtid...trist.

 

Lykke til folkens.

Lenke til kommentar

Da er den på tur :)

 

Shipped on: Aug 27, 2010 via TNT Nederland B.V

 

:thumbup:

Same here, men via UPS visstnok.

 

Shipped on: Aug 27, 2010 via United Parcel Service Nederlan

 

Da ble det ikke 16. september som Apple oppdaterte i går. :p Kan jo være at det ble automatisk oppdatert med tre nye ukers leveringstid når den ikke ble sendt dagen den skulle bli.

Lenke til kommentar

Hos UPS var det hvert fall bare til å kopiere "Budfirmaets sporingsnr." og gå inn på UPS.com og lime inn der det står tracking nr. Ikke sikkert det er likt med TNT, though. Ellers kan det jo også være at sendingen ikke er registrert enda hvis du ikke finner noe på det nummeret, ettersom det tar litt tid før budfirmaet får registrert forsendelsen osv. Hvis ingenting av det hjelper, kan du sjekke noen sider tilbake (til rundt mandag/tirsdag tror jeg) der tc47 sleit med å finne ut av det og noen hjalp ham. :p

 

For øvrig står det foreløpig leveringsdato på mandag på sporingssidene hos meg. :) Kan jo håpe.

Lenke til kommentar

Nei... men det er et godt steg mot android, mener nå jeg. Jeg hadde ikke kjøpt iPhone for å jailbreake, da hadde jeg heller (per dags dato) kjøpt Galaxy S.

 

Jeg tenkte det samme som deg GH, men kan ikke være enig i det hele tatt nå lenger. Jailbreak har gjort en nesten perfekt iPhone til en PERFEKT iPhone 4. Bare de lille tingene...litt mer frihet, litt flere valg, SBSettings, MXTube, SSH, Terminal, osv osv. Er bare så herlig. Og min personlige favoritt, QuickReply hvor jeg kan svare på en melding på selve notificationen med en gang uansett hvor jeg er inne på telefonen. HERLIG. På Cydia store og koster bare sånn 3 dollar.. er bare helt fantastisk.

 

Så ja, var veldig heldig iPhonen kom med 4.0.1 og ikke 4.0.2. Herlig herlig. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...