Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Min ble sendt den 25 ifølge Apple.

Hos TNT ser det derimot ut til å gå jævlig sakte, og med tanke på at de ikke jobber i helger må jeg nok vente til Mandag.

 

26 Aug 2010 21:14:00 Eindhoven Shipment In Transit.

26 Aug 2010 12:24:14 Eindhoven Shipment In Transit.

Faen driver de med hele dagen i Eindhoven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et ubesvart anrop når jeg var på forelesning i stad fra et mobilnummer jeg ikke kjenner, ikke får jeg noe treff på det i gule sider osv heller, men ser på tnt.com sporingen at det står også "Receiver not home" hos meg, da var det antagelig budet da? Pokker og, var bare borte i 2 timer! Trodde ikke de ble hjemlevert, trodde jeg fikk hentelapp på Posten. Prøver de på nytt igjen i morgen? Har to timers forelesning da også, håper det ikke skjer i det tidsrommet der :/

Lenke til kommentar

Min ble sendt den 25 ifølge Apple.

Hos TNT ser det derimot ut til å gå jævlig sakte, og med tanke på at de ikke jobber i helger må jeg nok vente til Mandag.

 

26 Aug 2010 21:14:00 Eindhoven Shipment In Transit.

26 Aug 2010 12:24:14 Eindhoven Shipment In Transit.

Faen driver de med hele dagen i Eindhoven?

 

Jeg vet at alle post- og budfirma jobber i helgene, det er da dem innhenter eventuelle forsinkelsersom har oppstått tidligere i uka. Posten her i Norge sier dem ikke jobber lørdag-søndag, men dette er bare tull. Når det gjelder de store som TNT, Fed Ex, Schenker osv så gjøre dem dette også. Men det går ikke ann å hente pakker i helgene, har vel heller ikke noe særlig utkjøring. Forutenom til bedrift.

Lenke til kommentar

Jeg hadde et ubesvart anrop når jeg var på forelesning i stad fra et mobilnummer jeg ikke kjenner, ikke får jeg noe treff på det i gule sider osv heller, men ser på tnt.com sporingen at det står også "Receiver not home" hos meg, da var det antagelig budet da? Pokker og, var bare borte i 2 timer! Trodde ikke de ble hjemlevert, trodde jeg fikk hentelapp på Posten. Prøver de på nytt igjen i morgen? Har to timers forelesning da også, håper det ikke skjer i det tidsrommet der :/

 

Alltid når jeg får pakker på døren, må jeg ringe selskapet og si at de kan komme neste dag.

Lenke til kommentar

Jo, det er veldig rart. Hadde leveringsdato 26. august, altså i går. Men i går var ordren oppdatert med leveringsdato 16. september, altså antok jeg at de ikke hadde flere iPhone 4 og jeg måtte vente tre nye uker. Men nå står det fortsatt samme leveringsdato, men den er oppdatert med Prepared for shipment. Det skulle jo tilsi at den pakkes osv. og skal bli sendt i dag. Men hvorfor leveringsdatoen ble oppdatert til 16. september aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...