thomassit0 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som har bestilt fra djuice, som har fått noen dato for når de forventer å få inn ? er det 15.10 ? Har bestilt fra Lyse, men de vet jo ikke i det hele tatt når de får inn. Er det forresten noen butikker som selger til samme pris som djuice sin nettbutikk ? Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Woooh! Der ble min 32GB sendt! Også 1 dag før Apple sine "3 uker" Når bestilte du? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som har bestilt fra djuice, som har fått noen dato for når de forventer å få inn ? er det 15.10 ? Har bestilt fra Lyse, men de vet jo ikke i det hele tatt når de får inn. Er det forresten noen butikker som selger til samme pris som djuice sin nettbutikk ? Tror jeg holder meg til Djuice. Har fått info om at det er 15.10, men kan skyvet ytteligere. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som har bestilt fra djuice, som har fått noen dato for når de forventer å få inn ? er det 15.10 ? Har bestilt fra Lyse, men de vet jo ikke i det hele tatt når de får inn. Jeg har bestilt fra djuice, og skal (ifølge Posten og eposten jeg fikk fra djuice) motta telefonen min i morgen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Woooh! Der ble min 32GB sendt! Også 1 dag før Apple sine "3 uker" Når bestilte du? 3 uker = 21 dager. Idag - 20 dager = 05.08 Er ikke så vanskelig vettu. Endret 25. august 2010 av Gregory House 1 Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Sorry da, GH. Sitter ikke å teller dager. Men takk for at du gadd å regne det ut for meg On topic: min ble også sendt i dag, altså dagen før opprinnelig utsendelse. Edit: Budfirma: TNT Endret 25. august 2010 av oiqbal Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Noen her som har bestilt fra djuice, som har fått noen dato for når de forventer å få inn ? er det 15.10 ? Har bestilt fra Lyse, men de vet jo ikke i det hele tatt når de får inn. Jeg har bestilt fra djuice, og skal (ifølge Posten og eposten jeg fikk fra djuice) motta telefonen min i morgen. Når bestilte du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Noen her som har bestilt fra djuice, som har fått noen dato for når de forventer å få inn ? er det 15.10 ? Har bestilt fra Lyse, men de vet jo ikke i det hele tatt når de får inn. Jeg har bestilt fra djuice, og skal (ifølge Posten og eposten jeg fikk fra djuice) motta telefonen min i morgen. Når bestilte du? Ordrebekreftelsen sier 31. juli, mens den siste eposten jeg fikk sier 30. Det var uansett rundt månedsskiftet, og etter at lagrene ble tømt. Jeg ble fortalt (i en epost jeg fikk 10. august) at forventet leveringstid var 15. september. Oppdatert: Telefonen min kommer i morgen, men sendes til min gamle adresse. Endret 25. august 2010 av Runar Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Woooh! Der ble min 32GB sendt! Også 1 dag før Apple sine "3 uker" Når bestilte du? 3 uker = 21 dager. Idag - 20 dager = 05.08 Er ikke så vanskelig vettu. Correcto-mundo! Aug 5, 2010 klokken 07:48 AM GMT Sendt den: Aug 25, 2010 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Tok bare og kjørte til Lefdal her i Bergen og kjøpte det "beste" de hadde, har jo bestilt en gratis case fra Apple Case Program også som jeg erstatte det med etterpå, men greit å ha det nå. Bare en Philips-pakke med gjennomsiktig case-greie på baksiden som også dekker sidene/toppen/bunnen, også var det med en screen protector. Litt dyrt til 249 kanskje siden det ikke er noe spesielt men jeg måtte ha noe med en gang. http://www.machoe.com/5337/philips-readies-iphone-4-cases-and-screen-protectors.html Hvordan er den skjermbeskytteren som følger med egentlig? Merker du at den er på? Njaaa litt fordi jeg gjorde det ikke heeeelt perfekt liksom, er nesten en liten luftboble ting som jeg faktisk merket mer i går enn jeg gjorde i dag liksom, går nesten "vekk" av seg selv. Men ellers merker jeg den egentlig ikke, funker fett. Anbefaler hele Philips-greien egentlig, er ikke sikker jeg kommer til å bytte den ut en gang etterhvert for det ser ut til å funke helt greit det. Likte veldig godt at det dekket sidene, bunnen og toppen med den svarte delen og at det var helt gjennomsiktig bak. Aldri tenkt på det før men det å ha en case som er gjennomsiktig bak (og av god kvalitet) er jo nesten perfekt! Endret 25. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Grrrrrrrreat! Dårlig nyhet til de som har besilt fra Apple Store: Min 16GB skulle bli sendt i dag, men nå er utsendelsesdatoen endret til 16. september. Da blir jeg nødt til å avbestille ettersom jeg har flyttet til utlandet da. Dårlig at Apple ikke greier å levere til de tre ukene. Jeg bestilte 5. august og med levering 16. september blir det 6 ukers leveringstid! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Damn it! Telefonene kom ikke inn i dag heller... Kanskje i morgen, sannsynligvis til uka... iPhone 4 > SE K810i Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Grrrrrrrreat! Dårlig nyhet til de som har besilt fra Apple Store: Min 16GB skulle bli sendt i dag, men nå er utsendelsesdatoen endret til 16. september. Da blir jeg nødt til å avbestille ettersom jeg har flyttet til utlandet da. Dårlig at Apple ikke greier å levere til de tre ukene. Jeg bestilte 5. august og med levering 16. september blir det 6 ukers leveringstid! woooot! Håper ikke det skjer med min. Bestilte min den 9 og det står fortsatt at den skal sendes til mandag. Btw, hvor lang tid tok det for folk å få den etter at den ble sendt? Endret 26. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 2-3 dager tror jeg det tok før den kom til Stavanger/Sola. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Grrrrrrrreat! Dårlig nyhet til de som har besilt fra Apple Store: Min 16GB skulle bli sendt i dag, men nå er utsendelsesdatoen endret til 16. september. Da blir jeg nødt til å avbestille ettersom jeg har flyttet til utlandet da. Dårlig at Apple ikke greier å levere til de tre ukene. Jeg bestilte 5. august og med levering 16. september blir det 6 ukers leveringstid! woooot! Håper ikke det skjer med min. Bestilte min den 9 og det står fortsatt at den skal sendes til mandag. Hvis min ikke blir sendt før din så blir det rage her! :O Leveringsstatusen ble for øvrig oppdatert godt utpå dagen i dag, altså dagen den skulle bli sendt. Jeg skal avvente et par dager og se om det skjer noe, hvis ikke blir jeg nødt til å avbestille siden jeg ikke kan få telefonen så sent. Får se da om jeg dropper iPhone 4 eller kjøper den et annet sted med tiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Orange UK med abbonnement hadde jeg gått for ihvertfall, knall 3G-dekning og gode abbonement. Men det får du styre selv. De har vel 16/32 GB svarte inne på lager også. Her: http://shop.orange.co.uk/iphone/choose-your-4g-plan Anyway, min ble sendt 20. og var levert på døren 23. her i Bergen. Endret 26. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Grrrrrrrreat! Dårlig nyhet til de som har besilt fra Apple Store: Min 16GB skulle bli sendt i dag, men nå er utsendelsesdatoen endret til 16. september. Da blir jeg nødt til å avbestille ettersom jeg har flyttet til utlandet da. Dårlig at Apple ikke greier å levere til de tre ukene. Jeg bestilte 5. august og med levering 16. september blir det 6 ukers leveringstid! woooot! Håper ikke det skjer med min. Bestilte min den 9 og det står fortsatt at den skal sendes til mandag. Hvis min ikke blir sendt før din så blir det rage her! :O Leveringsstatusen ble for øvrig oppdatert godt utpå dagen i dag, altså dagen den skulle bli sendt. Jeg skal avvente et par dager og se om det skjer noe, hvis ikke blir jeg nødt til å avbestille siden jeg ikke kan få telefonen så sent. Får se da om jeg dropper iPhone 4 eller kjøper den et annet sted med tiden. skjer det ikke noe i løpet av et par dager, hadde jeg ringt kundeservice til apple og hørt hva dem har å si Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Orange UK med abbonnement hadde jeg gått for ihvertfall, knall 3G-dekning og gode abbonement. Men det får du styre selv. De har vel 16/32 GB svarte inne på lager også. Hvis den ikke kommer fra Apple Store før jeg reiser, kan Orange være et alternativ, ja. De har en grei avtale med Pay & Go-SIM, hvert fall. Men vet du/noen om telefonene deres er operatørlåste? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Er ikke sikker Hewitt, men har ihvertfall hørt at det med Pay and Go-SIM ordner operatøørlåst, men det må du nesten bekrefte med de. En kjapp mail hadde fikset biffen tenker jeg. Det er selvfølgelig også mulighet å få de operatørlåst med en rask jailbreak og fix men det er vel ikke optimalt spør du meg når vi skal reise hjem til Norge fra utlandet og må nesten være "sikker" på at det alltid fungerer. Endret 26. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå