Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My ass. Ringte posten. Her skulle iPhonen på togtur. 3 dager skulle det ta. Går for faen fly flere ganger om dagen. Vanskelig å hive med iPhonen på et fly? Apple reklamerer med rask levering, og når pakken er ute av UPS-systemet velger de en framkomstmåte som er på tregeste og billigste vis hos Posten. Flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

24 Aug 2010 14:07:00 Stavanger Receiver Not Home. Follow Up Action Underway.

 

Skal ikke de ringe og avtale tid først?

 

Samme melding som her. Viser seg at TNT sine transportører ikke har telefon, kun privat mobil, og at de derfor ikke ringer / ikke blir pålagt av TNT å ringe først... 'dobbelt hjertesukk'

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Fikk min i går, og er storfornøyd!

Satte meg på liste hos en lokal forhandler i slutten av juni, og nå er den altså endelig der den hører hjemme :p

Til dere som ikke har fått den, GLED DERE!!

Lenke til kommentar

My ass. Ringte posten. Her skulle iPhonen på togtur. 3 dager skulle det ta. Går for faen fly flere ganger om dagen. Vanskelig å hive med iPhonen på et fly? Apple reklamerer med rask levering, og når pakken er ute av UPS-systemet velger de en framkomstmåte som er på tregeste og billigste vis hos Posten. Flott.

Hei

Bruker UPS masse og har ikke samme problem som du beskriver ved utsendelse der posten tar over - MEN når det er sagt så gjør posten det det får betalt for av oppdragsgiveren som er UPS i dette tilfelle - Som igjen får sine oppdrag fra Apple - så skal du klage på leveringen er Apple stedet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...