Runar Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da var telefonen min på vei fra Telekiosken (djuice)! Et par dager til nå, så har jeg den i hånda. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 24 Aug 2010 14:07:00 Stavanger Receiver Not Home. Follow Up Action Underway. *RAGE*x100 Jeg kom hjem 4 minutter etter det tidspunktet. Skal ikke de ringe og avtale tid først? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 UPS pleier å ringe først - TNT ikke! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 TNT's kundeservice liker visst ikke all telefontrafikken Må kanskje få de til å levere den til skolen da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 My ass. Ringte posten. Her skulle iPhonen på togtur. 3 dager skulle det ta. Går for faen fly flere ganger om dagen. Vanskelig å hive med iPhonen på et fly? Apple reklamerer med rask levering, og når pakken er ute av UPS-systemet velger de en framkomstmåte som er på tregeste og billigste vis hos Posten. Flott. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 UPS pleier å ringe først - TNT ikke! Nope, hadde en herlig opplevelse med TNT jeg, ringte og sa ifra hvor de var og skulle sjekke at det var noen hjemme osv. Så ja.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 ^Hørte ingenting fra TNT jeg :/ Var helt umulig å få kontakt med kundeservice avdelingen, så jeg sendte bare en mail der jeg spør om de kan komme etter halv 3, håper på det beste. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 24 Aug 2010 14:07:00 Stavanger Receiver Not Home. Follow Up Action Underway. Skal ikke de ringe og avtale tid først? Samme melding som her. Viser seg at TNT sine transportører ikke har telefon, kun privat mobil, og at de derfor ikke ringer / ikke blir pålagt av TNT å ringe først... 'dobbelt hjertesukk' Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) ^Idiotisk. Da kan jeg sikkert ikke få den levert til skolen heller Edit: Angående det at transportørene ikke har jobbtelefoner, vet du om det gjelder over hele landet? Bor selv i Stavanger. Endret 24. august 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Fikk min i går, og er storfornøyd! Satte meg på liste hos en lokal forhandler i slutten av juni, og nå er den altså endelig der den hører hjemme Til dere som ikke har fått den, GLED DERE!! Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Div Orange mobilbutikker her i London har 16GB&32GB på lager. Omtrent lik pris som applestore. (Om noen skulle ta turen over.) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Men Orange sine telefoner er vel låst `? Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, Orange selger både låst og ulåst. Dem er de eneste som selger ulåste telefoner utenom applestore. Bare sjekk selv på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 sitter å og venter.. kunne di ikke sende den 5 dager tidligere enn det di har oppgitt?... førventes sendt 30 aug... vil ha den nu jeg Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 sitter å og venter.. kunne di ikke sende den 5 dager tidligere enn det di har oppgitt?... førventes sendt 30 aug... vil ha den nu jeg Samme dato her Lenke til kommentar
tvv Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 My ass. Ringte posten. Her skulle iPhonen på togtur. 3 dager skulle det ta. Går for faen fly flere ganger om dagen. Vanskelig å hive med iPhonen på et fly? Apple reklamerer med rask levering, og når pakken er ute av UPS-systemet velger de en framkomstmåte som er på tregeste og billigste vis hos Posten. Flott. Hei Bruker UPS masse og har ikke samme problem som du beskriver ved utsendelse der posten tar over - MEN når det er sagt så gjør posten det det får betalt for av oppdragsgiveren som er UPS i dette tilfelle - Som igjen får sine oppdrag fra Apple - så skal du klage på leveringen er Apple stedet! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 sitter å og venter.. kunne di ikke sende den 5 dager tidligere enn det di har oppgitt?... førventes sendt 30 aug... vil ha den nu jeg Samme dato her jeg også... nedtur å vente så lenge Bestilte dere 9 aug... Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 sitter å og venter.. kunne di ikke sende den 5 dager tidligere enn det di har oppgitt?... førventes sendt 30 aug... vil ha den nu jeg Samme dato her jeg også... nedtur å vente så lenge Bestilte dere 9 aug... Jepp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå