Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen telefoner har allerede blitt levert og i noen av tilfellene har sjåføren ringt 10 minutter før. På Apple sine Order Status står telefon nummeret mitt slik "4798****6X2" Hvordan står deres nummer?? Håper ikke nummeret er bugga sånn at han ikke før ringt og dermed ikke leverer...

Lenke til kommentar

Nais nais. fikk min på release siden jeg jobber i telenor.

 

Etter en litt treg HTC hero har jeg falt pladask for iphone 4.

alt er bare. oooo! husk å kjøp screen protector film og case.

 

Kjøpte mine fra ebay. tok 3 dager bare. 6 pack china made :p

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Nais nais. fikk min på release siden jeg jobber i telenor.

 

Etter en litt treg HTC hero har jeg falt pladask for iphone 4.

alt er bare. oooo! husk å kjøp screen protector film og case.

 

Kjøpte mine fra ebay. tok 3 dager bare. 6 pack china made :p

 

hvordan fungerer di screen protector film`en ? har akkurat di samme trur eg.. bestillte 6 pack der fra ebay

Lenke til kommentar

Jeg ringte nettopp UPC. Min var ikke sendt fra Nederland enda (jeg bestilte 31.7), og det var for sent å endre leveringsadresse. Den kunne først endres etter at første leveringsforsøk var unnagjort. Og de ringer ikke på forhånd, så selv om jeg bor 10 min unna jobben, så ser jeg ikke for meg at jeg kan motta telefonen på første forsøk :/

 

Men på Apple sine sider står det at beregnet leveringsdato er i morgen den 24.8. Det kan jo uansett ikke være riktig. Men på mailen fra Apple står det at jeg vil få den før eller senest 26.8, så da må jeg nok vente mot slutten av uken.

 

UPC sa også at de forsøkte levering på adressen tre ganger, vil anta at det gjelder tre dager etter hverandre da.

Lenke til kommentar

23 Aug 2010 10:20:35 Stavanger Out For Delivery.

 

WTF? Jeg bor i Bergen.

 

Edit: Ringte TNT og den er på bilen nå for å bli utlevert. Håper virkelig fyren ringer meg.

 

 

Da failet du under samtalen for eg hadde nettopp samma samtale med dem, og den er i utlevering i Bergen, men meldingen er oppdatert fra Stavanger ;););)

 

Did I make your day or what ??

Lenke til kommentar

23 Aug 2010 10:20:35 Stavanger Out For Delivery.

 

WTF? Jeg bor i Bergen.

 

Edit: Ringte TNT og den er på bilen nå for å bli utlevert. Håper virkelig fyren ringer meg.

 

 

Da failet du under samtalen for eg hadde nettopp samma samtale med dem, og den er i utlevering i Bergen, men meldingen er oppdatert fra Stavanger ;););)

 

Did I make your day or what ??

Kanskje jeg skrev det uklart, men det var sammen melding jeg fikk. Herav utlevering i Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...