Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstatt i Köln ser jeg. Mulig at det ikke er oppdatert pga helg, men tviler ekstremt på at jeg får den i morgen.

 

Kommer veldig an på hvor i Norge du bor tipper jeg.

Regner med at sendingene har ankommet landet, men at de ikke blir registert før på mandag.

Om varene f.eks ankommer et varemottak i Oslo, og du bor i nærheten, skal du ikke se bort ifra at du får telefonen på mandag :)

Lenke til kommentar

Da har eg fått oppdatert status med tnt. Reknar med det er posten norge som tar over herifra da pakken skal til sunnmøre, so den er nok levert på tirsdag :new_woot:

 

22 Aug 2010 21:24:08 Oslo Onforwarded For Delivery

22 Aug 2010 21:23:53 Oslo Shipment Received At Destination Depot.

20 Aug 2010 15:21:00 Eindhoven Shipment In Transit.

20 Aug 2010 11:33:02 Eindhoven Shipment In Transit.

Lenke til kommentar

Damn Glennrik, same here, nå tror jeg ikke det kan bli før tirsdag nei.

 

22 Aug 2010 21:07:08 Oslo Shipment In Transit.

22 Aug 2010 21:06:55 Oslo Shipment Received At Destination Depot.

20 Aug 2010 15:21:00 Eindhoven Shipment In Transit.

20 Aug 2010 12:47:46 Eindhoven Shipment In Transit.

 

På din står det onforwarded for delivery da, og på min står det Shipment In Transit? Noen gode med tracking/shipping her og kan fortelle meg om det er mulig at det kommer i morgen eller ikke? :p

Lenke til kommentar

Damn Glennrik, same here, nå tror jeg ikke det kan bli før tirsdag nei.

 

22 Aug 2010 21:07:08 Oslo Shipment In Transit.

22 Aug 2010 21:06:55 Oslo Shipment Received At Destination Depot.

20 Aug 2010 15:21:00 Eindhoven Shipment In Transit.

20 Aug 2010 12:47:46 Eindhoven Shipment In Transit.

 

På din står det onforwarded for delivery da, og på min står det Shipment In Transit? Noen gode med tracking/shipping her og kan fortelle meg om det er mulig at det kommer i morgen eller ikke? :p

 

samme her. Trur det er posten som overtar, var slikk da TNT leverte macen min.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Apple 31.7, og har fått mail om at den ble sendt 21.8, med antatt levering før eller den 26.8

 

Jeg blir litt forvirret når dere sier at den blir levert på døren? Jeg er jo ikke hjemme på dagtid..? Det er vel slik at hvis man ikke er hjemme, så får man en slik hentelapp? Regner ikke med at det er slik at man blir ringt en halvtime i forveien før de kommer? :p

 

Prøvde de sporingsgreiene fra UPS, men der finner jeg ingenting opplysninger enda. Hmmf. Men vil jo anta at når man har fått mail ifra Apple om at den har blitt sendt 21.8, så har den blitt det!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Apple 31.7, og har fått mail om at den ble sendt 21.8, med antatt levering før eller den 26.8

 

Jeg blir litt forvirret når dere sier at den blir levert på døren? Jeg er jo ikke hjemme på dagtid..? Det er vel slik at hvis man ikke er hjemme, så får man en slik hentelapp? Regner ikke med at det er slik at man blir ringt en halvtime i forveien før de kommer? :p

 

Prøvde de sporingsgreiene fra UPS, men der finner jeg ingenting opplysninger enda. Hmmf. Men vil jo anta at når man har fått mail ifra Apple om at den har blitt sendt 21.8, så har den blitt det!

 

 

Logg deg på din konto hos Apple.no der finner du alt du trenger for å kunne spore sendingen både nr og transportør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...