Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Forskudds betaling ftw. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvorfor blir noen levert med UPS og noen med TNT? Jeg har selv TNT, men jeg vet ikke hvordan jeg ser hvor pakken befinner seg nå (sporer pakken gjennom TNT-siden). Opphentingsdato: 23 Aug 2010 Håper at det stemmer ja Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Forskudds betaling ftw. Var den myntet til meg? For å utdype det jeg mente: Det må tegnes et abo, og det må skrives under etc. Da må en være fysisk til stede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Heia Netcom! Bestilte min firer onsdag ettermiddag og hentet den på posten i dag. Fikk beskjed om at leveringen ville ta i underkant av 2 uker, fikk leveringsbekreftelsen 2 timer etter jeg ringte inn bestillingen! Råeste saksbehandlingen jeg har fått hos noen leverandør gjennom mine 15 år som GSM-slave. -Z- (på rimelig fersk iphone 4...:-) ) Endret 21. august 2010 av Slettet-gjmTLx Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 AAAAH aunmar, jeg er ikke så dum, det var bare det at TNT har sendt min og ikke UPS, haha. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Heia Netcom! Bestilte min firer onsdag ettermiddag og hentet den på posten i dag. Fikk beskjed om at leveringen ville ta i underkant av 2 uker, fikk leveringsbekreftelsen 2 timer etter jeg ringte inn bestillingen! Råeste saksbehandlingen jeg har fått hos noen leverandør gjennom mine 15 år som GSM-slave. -Z- (på rimelig fersk iphone 4...:-) ) Altså fra Netcom.no?? Bestilte på onsdag og fikk den i dag?? Da vurderer jeg seriøst bare å bestille derifra. Ser at Telenor har jo estimert 15. oktober eller noe slikt... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vurdere jeg også. Men 32gb står det ingen info om. ser at de får 16gb i september en gang. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 AAAAH aunmar, jeg er ikke så dum, det var bare det at TNT har sendt min og ikke UPS, haha. Okei. Trenger du hjelp til TNT, eller har du fått det til nå?` Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg drakk litt for mye i går, spurte om iPhone hadde popups i iPhone tråden når jeg kom hjem i går apparently, haha. Men ja, TNT klarte jeg å lime inn sporignsnr. i, men det var jævlig forvirrende, skjønte ikke så mye, haha. Satser bare på at den kommer på datoen det står på Apple altså som forventet, og det er mandag!! (Blir nok tirsdag skal du se...) Endret 21. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange. Vet du billigste (total)pris for 16GB hos Express ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Eg har TNT, er det blir spennende og se hvem som leverer raskest. er har TNT Sendt: 19 forventet 25. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Står fortsatt "KOELN (COLOGNE), DE 21.08.2010 11:56 AVREISESKANNING " på min. Kanskje statusen ikke endrer seg på Søndager? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ^UPS? Finner INGEN info om hvor iPhonen min befinner seg via TNT, men iPhonen min ble sendt ut en dag senere enn de aller første (tror jeg. Fikk bekreftelse om at den hadde blitt sendt ut på fredagskvelden). Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange. Vet du billigste (total)pris for 16GB hos Express ? Frihet har billigst totalpris (5278,- på 12 mnd). FlexiTalk 99 billigst av netcom med totalpris på 5678,-. 1 Lenke til kommentar
gmes Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Åååh eg hate denne vente tiden. Noen som har bestillt fra appelstore den 9 aug, og skjed endringer i antatt sendt,,, heller no= Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 ^Tviler på det. Vi som bestilte den 30. så ingen endring før et par dager siden. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fikk mail fra Apple nå med: Gratulerer med iPhone 4, og Komme i gang med iPhone 4. Så håper den kommer i morgen. Det er bare det at det er en veldig styrete dag på jobben min i morgen, og jeg har satt leveringsadresse til jobben (siden jeg ikke er hjemme). Jeg er veldig spendt på når på dagen den kommer og håper jeg ikke får vanskeligheter med å ta den i mot. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da ligger nytt simkort klart. Levering satt til i morgen og fikk også en introduksjonsmelding fra Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå