Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-gjmTLx

Heia Netcom!

 

Bestilte min firer onsdag ettermiddag og hentet den på posten i dag. Fikk beskjed om at leveringen ville ta i underkant av 2 uker, fikk leveringsbekreftelsen 2 timer etter jeg ringte inn bestillingen! Råeste saksbehandlingen jeg har fått hos noen leverandør gjennom mine 15 år som GSM-slave.

 

-Z- (på rimelig fersk iphone 4...:-) )

Endret av Slettet-gjmTLx
Lenke til kommentar

Heia Netcom!

 

Bestilte min firer onsdag ettermiddag og hentet den på posten i dag. Fikk beskjed om at leveringen ville ta i underkant av 2 uker, fikk leveringsbekreftelsen 2 timer etter jeg ringte inn bestillingen! Råeste saksbehandlingen jeg har fått hos noen leverandør gjennom mine 15 år som GSM-slave.

 

-Z- (på rimelig fersk iphone 4...:-) )

 

Altså fra Netcom.no?? Bestilte på onsdag og fikk den i dag?? Da vurderer jeg seriøst bare å bestille derifra. Ser at Telenor har jo estimert 15. oktober eller noe slikt...

Lenke til kommentar

:blush: Jeg drakk litt for mye i går, spurte om iPhone hadde popups i iPhone tråden når jeg kom hjem i går apparently, haha.

 

Men ja, TNT klarte jeg å lime inn sporignsnr. i, men det var jævlig forvirrende, skjønte ikke så mye, haha. :(

 

Satser bare på at den kommer på datoen det står på Apple altså som forventet, og det er mandag!! :D (Blir nok tirsdag skal du se...)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. :new_woot:

 

Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange.

 

Vet du billigste (total)pris for 16GB hos Express ?

Frihet har billigst totalpris (5278,- på 12 mnd). FlexiTalk 99 billigst av netcom med totalpris på 5678,-.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk mail fra Apple nå med: Gratulerer med iPhone 4, og Komme i gang med iPhone 4. Så håper den kommer i morgen. Det er bare det at det er en veldig styrete dag på jobben min i morgen, og jeg har satt leveringsadresse til jobben (siden jeg ikke er hjemme). Jeg er veldig spendt på når på dagen den kommer og håper jeg ikke får vanskeligheter med å ta den i mot.

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...