Gå til innhold

Den store "Hvor får jeg tak i iPhone 4"-tråden


Ideal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte iPhone 4 den 15.

Men jeg har enda ikke blitt trukket fra bankkontoen min. Flere som har opplevd det samme?

 

Er jo vanlig at VISA trekker pengene, så holder på dem til Apple sender ut varen.

Hvis du bestilte på Apple Store, så blir pengene først bare reservert, deretter forsvinner reservasjonen etter noen dager fordi det tar så lang tid, så blir pengene trukket endelig når varen blir sendt. :) Det er det samme hos meg, jeg kan ikke lenger se på transaksjonslisten at jeg har kjøpt iPhone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. :new_woot:

 

Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange.

 

Det er vel ikke mulig å videresende til en annen elkjøp butikk :p uheldigvis langt å kjøre til larvik

Lenke til kommentar

Så du droppet den hvite, GH?

 

UPS har endret leveringsdato til mandag. Jeg forventer ikke at den kommer da, så da slipper jeg nedturen om den ikke skulle komme.

Ja. Diamond'en min har streika nå. Bytter eventuelt til hvit når den kommer, om jeg "må".

 

Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. :new_woot:

 

Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange.

 

Det er vel ikke mulig å videresende til en annen elkjøp butikk :p uheldigvis langt å kjøre til larvik

Alle Express butiker får til uka. Men de kan jo være utsolgt allerede dog.

Lenke til kommentar

aunmar, hvorfor kan jeg ikke se UPS statusen osv? Kan du gi en nooby guide til meg? Ser ingen detaljer når jeg trykker på sporingsnr. greien.. Please help a brother out! :p

1. Ta deg hit og logg deg inn.

2. Gå til "Bestillingsstatus" via "Konto", oppe til høyre.

3. Trykk "Spor denne bestillingen."

4. I boksen til venstre finner du en liste med diverse informasjon. Kopier "Budfirmaets sporingsnummer". Et ganske langt nummer.

5. Gå til UPS og lim inn i ruten. Trykk "spor".

6. Done.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...