PL610 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Min kom i allefall med 4.0. Jeg oppdaterte direkte til 4.02, men glemte å prøve om jeg fikk til antenneproblemet først Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bestillte iPhone 4 den 15. Men jeg har enda ikke blitt trukket fra bankkontoen min. Flere som har opplevd det samme? Er jo vanlig at VISA trekker pengene, så holder på dem til Apple sender ut varen. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det ikke slik at de bare kan holde på pengene i 2-3 dager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så, hvor kan jeg få tak i iphone 4 med djuice ab, samme om det er 16 eller 32gb Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 telenor.no, djuice.no, telekiosken osv? Du får ringe rundt til de lokale butikkene og spørre. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Woooot, min er i Köln nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bestillte iPhone 4 den 15. Men jeg har enda ikke blitt trukket fra bankkontoen min. Flere som har opplevd det samme? Er jo vanlig at VISA trekker pengene, så holder på dem til Apple sender ut varen. Hvis du bestilte på Apple Store, så blir pengene først bare reservert, deretter forsvinner reservasjonen etter noen dager fordi det tar så lang tid, så blir pengene trukket endelig når varen blir sendt. Det er det samme hos meg, jeg kan ikke lenger se på transaksjonslisten at jeg har kjøpt iPhone. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Kan hende jeg er en stor retard nå men hvor står det akkurat hvor den er? Står ikke når jeg trykker på spor denne bestillingen? Nei når jeg trykket på tracking number... Endret 21. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hmm. Lefdal Strømmen har ifølge sidene sine 16GB med telenor inne. Problemet er bare at de tar ikke telefonen, og det er litt kjipt å dra dit fra Oslo for å få beskjed om det er venteliste telefon What to do. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Fikk nettopp vite at expert i nærheten har en venteliste, men tviler på at de får noe før jeg får tlf fra djuice. Tar så jævla lang tid. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Litt irritert nå. En kompis dro på ledfal og fikk den siste telefonen, når han ikke villa ha iPhone 4 engang Skal ringe rundt på mandagan og høre, for Djuice orker jeg ikke vente på. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 På Qxl er det 1 som spiller iphone 4:P Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så du droppet den hvite, GH? UPS har endret leveringsdato til mandag. Jeg forventer ikke at den kommer da, så da slipper jeg nedturen om den ikke skulle komme. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 aunmar, hvorfor kan jeg ikke se UPS statusen osv? Kan du gi en nooby guide til meg? Ser ingen detaljer når jeg trykker på sporingsnr. greien.. Please help a brother out! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange. Det er vel ikke mulig å videresende til en annen elkjøp butikk uheldigvis langt å kjøre til larvik Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 @elkjøp kis, mulig og sende i post? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så du droppet den hvite, GH? UPS har endret leveringsdato til mandag. Jeg forventer ikke at den kommer da, så da slipper jeg nedturen om den ikke skulle komme. Ja. Diamond'en min har streika nå. Bytter eventuelt til hvit når den kommer, om jeg "må". Yeey, da får jeg iPhone til onsdag. Vil også minne om at vi har et par tilgjengelige her på Elkjøp Express Larvik. De kommer til onsdag. Både telenor og Netcom. Ikke mange. Det er vel ikke mulig å videresende til en annen elkjøp butikk uheldigvis langt å kjøre til larvik Alle Express butiker får til uka. Men de kan jo være utsolgt allerede dog. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 aunmar, hvorfor kan jeg ikke se UPS statusen osv? Kan du gi en nooby guide til meg? Ser ingen detaljer når jeg trykker på sporingsnr. greien.. Please help a brother out! 1. Ta deg hit og logg deg inn. 2. Gå til "Bestillingsstatus" via "Konto", oppe til høyre. 3. Trykk "Spor denne bestillingen." 4. I boksen til venstre finner du en liste med diverse informasjon. Kopier "Budfirmaets sporingsnummer". Et ganske langt nummer. 5. Gå til UPS og lim inn i ruten. Trykk "spor". 6. Done. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 @elkjøp kis, mulig og sende i post? Problemet blir nok betalinga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå