Prfction Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Driver med akuratt det samme som deg! Men jeg gjør ikke commentarys da. Men uansett, sjekk ut hvis du vil, http://www.youtube.com/user/MrPrfction Så kan vi ta en sub4sub ^^ Jeg recorder med 40 fps / Fraps Fine videoer det der, keep em comming Ty Som du ser så, er bare 2/5 i hd da, men jeg fant ikke de rette render optionsene med en gang og prøvde meg frem 2 ganger Driver og editer montage nå! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang. Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang. Huh? Tror ikke det du Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Prfction: Du får nok snart PM om at din signatur er for lang. Huh? Tror ikke det du Din signatur kan inneholde: Ingen bilder Kun tekst og noen bb-koder (Les mer...) Ubegrenset antall lenker Maksimum fire linjer Lenke til kommentar
Reow Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 www.youtube.com/vik2rrr Min channel, sjekk den ut om dere har tid Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) www.youtube.com/vik2rrr Min channel, sjekk den ut om dere har tid Husk: Lock to stretch. høyreklikk på lydsporet til klippet som er tids-manipulert (slowmotion etc.), så propeties, og huk av lock to stretch. Da vil lyden også bli sakte/kjapp. Btw: CoD4.. BRA! Kunne gjerne vært 16:9, men spillet er CoD4, så går så bra så. EDIT: Var visst MW2 også. Skam deg. Endret 1. september 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Reow Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Heheh skammer meg litt for mw2 filmene men synd å slette:( Jobber med en ganske fin cod 4 montage med en god del double kills, nice noscopes osv Blir kult, hvordan lagrer jeg i 16:10 da? bruker Sony Vegas Movie Studio Platinium HD ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå