Neon401 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei Skolestart nærmer seg og slik situasjonen er nå, har jeg kommet inn på 2. valget mitt og takket ja til det, samtidig som jeg har takket ja til å vente på plass på 1. valget mitt hvor jeg er nummer 2 i kø. Hvis jeg begynner på 2. valget mitt ved skolestart, vil jeg da fortsatt være på venteliste til 1. valget? Begge valgene er på samme skole. La oss si jeg møter opp på 2. valget første skoledag. Samtidig er det noen som ikke møter opp på 1. valget, slik at jeg havner frem i kø. Hvordan får jeg da vite det? Og sist, hvor sannsynlig er det at jeg kommer inn på 1. valget mitt? Takk for svar. Lenke til kommentar
Colin Archer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tror det lureste er å ta kontakt med skolen du ønsker å starte på. Sjekke status og vise at du er interessert osv. Tror forsåvidt du ikke vil miste plassen i køen, men ring dem for sikkerhets skyld. Sannsyligheten for å komme inn på første valget kommer helt an på mange ulike faktorer. 2 plass er jo et relativt greit utgangspunkt da... Du får ha lykke til uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Husk at du ikke må glemme det tredje inntaket som er automatisk, det inntreffer i Hordaland den 13. august. Husk at du blir ikke informert om dette inntaket dersom du ikke kommer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå