markusa Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har ikke allverden penger å bruke så håpte å kunne få noe til en 3-4 tusen. Jeg har dermed ikke allverdens krav. Det jeg trenger pcen til er: - Internett - Rask generelt - greit å se film på(skjerm over 12") - Spille "enkle" spill(FM,Fifa(need for speed)) Noen som har link til noen aktuelle og hvor(hvilken nettbutikk) gjør du bærbar pc kuppet?? takk takk Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Vil anbefale deg å grave litt mer i lommeboka. Du får nemlig mye mer for 5000kr enn du jør for 3-4k. Kikket litt rundt. Det beste jeg fant var vell Denne Det ville også vert lurt å vente til det kommer tilbud på maskiner. Spesielt når det er så stramt budsjett du har. Lenke til kommentar
markusa Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Okai . takk for svar.. Kommer vel kansje tilbud litt utover i september!?.. Men annbefaller du å kjøpe i butikk eller går det fint å kjøpe på nett... Tenker på reperasjon, reklamasjon osv.. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Trur vell du får leite etter di beste tilbuda. Det går nok grett med begge deler ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå