Datajente Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kom gjerne med erfaringer hvis du har noen. Endret 11. august 2010 av Datajente Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nå er det mulig du allerede har kjøpt denne eller en annen PC, men men.. Jeg kjøpte meg en slik PC for to uker siden. For den lave prisen man betaler så kan man ikke klage. Tastaturet er behagelig å skrive på. Det kan være litt frustrerende i begynnelsen siden den har dedikerte knapper til nettleser, epost og slikt på venstre siden der man forventer å finne ctrl og shift. Så man ender opp med å treffe disse en god del ganger. Skjermen er veldig bra og er av typen LED. Det første jeg gjorde når jeg fikk min var å se hvor bra den klarte å spille av 1080p, og det klarer den uten å komme med et eneste hikk. Nå har ikke denne et godt grafikkort, så noe ekstrem gaming blir det ikke, men jeg spiller Battlefield 1942/Desert Combat på fullt og det fungerer veldig bra. Lyden fra høytalerne er også grei. Til sist er touchpaden helt grei. Ikke den beste jeg har prøvd, og det kan være litt frustrerende til tider når man bommer på den siden den ikke har en klar grense på hvor touchpaden begynner og slutter. Batteriet er også grei til enkel bruk. Spiller jeg Battlefield kan jeg spille i ca. 2 timer før den går tom, og ved vanlig bruk så varer den i ca. 3-4 timer. Surfer du mye og ser film/serier og driver med lette/medium tunge ting, så klarer denne det fint. Ikke forvent å kjøre Crysis på full oppløsning og slikt. Så for fattige 3500 kroner, så kan man ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå