abene Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Bing gir deg direktesvar på diverse spørmål du stiller. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvorfor bruke cover-versjonen når man kan bruke originalen? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er nok flere som har hørt om/bruker Bing enn Wolframalpha, men ja hvorfor ikke bruke originalen istedefor Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) For de man har både Bing og Wolframalpha på samme plass? Endret 11. august 2010 av TheOats Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vel man kan få svar på veldig mye i google, utregning, kurser osv. Så ser ikke den store forskjellen nå lenger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vel man kan få svar på veldig mye i google, utregning, kurser osv. Så ser ikke den store forskjellen nå lenger. Det kan du, men kun veldig enkle ting. Prøv å Google "1000 g sugar in dl", du. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 http://www.wolframalpha.com/input/?i=1000+g+sugar+in+dl Nå ble jeg imponert. Brukt WA noe før, men ikke mye. Blir temmelig mange søkemotorer etter hvert. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Legg merke til at de går ut i fra egenvekta til sukrose, ikke bulk-volumet av kornet sukker du kjøper i butikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg må si det måtte være genialt å kombinere direktesøk på denne måten inn i søkemotoren. Resultatene vil jo i utgangspunktet kunne bli mye mer nøyaktik og bedre på enkelte områder. Kanskje jeg burde bruke bing litt mer fremover =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå