wim Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tsjernobylgrønn .... er det ett ord? Standard hw.no å finne på egne ord. Fresk er heller ikke ett ord. Dette er ikke IRC Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er da bedre enn spygrønn? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva er problemet? Tsjernobylgrønn er en kul sammensetning, som også er beskrivende. AtW Lenke til kommentar
wim Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg syntes det er litt uprofesjonellt Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tjernobylgrønn er passende ord, pluss at det fikk meg til å dra litt på smilebåndet. Syns fargen var drit kul, fikk lyst på det nå. Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 en kort og en lang, LOL Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 @wim: fresk er "norlænning" (og sikker flere dialekter? btw, alt nord for trondheim er norlænning, LOL) for frisk, din tulling Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sorry! Det er ikke min feil at man ikke kan redigere sine egne innlegg, men. wim: Dette er ei heller norsk språkråds forum. What a waste of mine tre første innlegg.... Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Og det heter "jeg SYNES det ER litt uprofesjoneLt" eller "jeg SYNTES det VAR litt uprofesjoneLt". mulig det skal en f inn der, høhøh Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 For diskusjonens skyld: Når blir det drøyt? Greit å bruke auschwitz-grått? Rwanda-rødt? Det er forresten det styggeste headsettet jeg har sett i mitt liv. Skullcandy osv appellerer nok mest til fjortissene som er ute etter harry design og dårlig lyd. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sorry! Det er ikke min feil at man ikke kan redigere sine egne innlegg, men. wim: Dette er ei heller norsk språkråds forum. What a waste of mine tre første innlegg.... Ved å klikke på rediger, kan man redigere innlegget sitt. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Perfekt balanse mellom spill og musikk, men ingen mic? Hadde den hatt avtagbar mic, hadde det definitivt levd opp til lovnadene. (med forutsetning at lydkvaliteten er på plass). Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) @wim: fresk er "norlænning" (og sikker flere dialekter? btw, alt nord for trondheim er norlænning, LOL) for frisk, din tulling Waaay of topic: Men alt nord for trondheim er ikke "norlænning". Og dette er diskutert i en annen diskusjon som jeg ikke går videre med her. On-topic: Fint at det kommer med variasjoner i farge og ikke bare svart og hvit, men denne fargen blir FOR mye. Endret 13. august 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 @Devilfish: Ahh, bare ikke når man poster på artikkelsiden... @Samegerilja: Det var en spøk! ;p Lenke til kommentar
wim Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Og det heter "jeg SYNES det ER litt uprofesjoneLt" eller "jeg SYNTES det VAR litt uprofesjoneLt". mulig det skal en f inn der, høhøh Ja, det er bra at jeg ikke skriver artikler for hw.no, ettersom jeg har fantastisk dårlig rettskrivning. Uheldigvis så er RBW like dårlig som meg @wim: fresk er "norlænning" (og sikker flere dialekter? btw, alt nord for trondheim er norlænning, LOL) for frisk, din tulling 'norlænning' var ikke ett gyldig skriftspråk i norge sist jeg sjekket, kun bokmål og nynorsk. Dialekter er kun muntlig, derfor jeg skrev "Dette er ikke IRC" (alt går på IRC, det er på en måte skriftlig muntlig, men hw.no er ikke IRC) Endret 13. august 2010 av wim Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 For diskusjonens skyld: Når blir det drøyt? Greit å bruke auschwitz-grått? Rwanda-rødt? Det er forresten det styggeste headsettet jeg har sett i mitt liv. Skullcandy osv appellerer nok mest til fjortissene som er ute etter harry design og dårlig lyd. Selv om jeg forstår poenget ditt så er det er kanskje litt drøyt å dra historiens to desidert verste folkemord inn i denne sammenhengen? Vi snakker tross alt om et titalls tusen potensielle dødsfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Sikkert fint sett for dei som er meir opptatt av design enn lyd. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jaja, er jo lett å finne igejn og kjenne igjen ihvertfall... AtW ikke hvis de blir soltg på tg(er en tedens at alle ender opp med samme headseat på slutten av tg:P) men fy for en grusom farge. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg vil heller ha Olebrum gult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå