RBW Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Razer klinker til og lanserer hodetelefonen Orca, som slippes i løpet av tredje kvartal. Les mer Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Stilig farge. Den fikk jeg lyst på. :3 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg ville kalt fargen pastell- eller neon- før Tsjernobyl-grønn. Det ser ut som den type farge som blir "selvlysende" under blacklight (UV) Personlig er jeg ikke spesielt glad i flashy ting, men foretrekker estetisk rene design som er hensiktsmessig til oppgaven tingen skal utføre. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Orca skal være for de designbeviste Er det nå vi skal le høyt og rått? Er det de samme "designbeviste" menneskene som står bak dette? Endret 11. august 2010 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det var en stiv pris for noe som hadde så spinkle kopper. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sweet men har samme i svart så liten vits. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Orca skal være for de designbeviste Er det nå vi skal le høyt og rått? Er det de samme "designbeviste" menneskene som står bak dette? Lurer på hvordan de har fått det til? fleinsoppgratinere gymsokker? Får håpe de misforsto og troode de skulle lagde en zombi film? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser like bare ut som Skullcandy... Får håpe lydkvaliteten er litt bedre, ikke det at jeg skal ha det.. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Bruken av 2 kabler (kort og en lang) er nå ikke SÅ spesielt? Har det på mitt Steelseries Siberia v2, og er veldig kjekt i og med at jeg har lyd/mic inngang på keyboardet. Endret 11. august 2010 av neruen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jaja, er jo lett å finne igejn og kjenne igjen ihvertfall... AtW 1 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Haha, der sier du noe ATW, beste tyverisikringen som er på større LAN og slikt. Om noen stjeler tingene dine er det lett å se hvem som har et signalgrønt headset Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Orca skal være for de designbeviste Er det nå vi skal le høyt og rått? Er det de samme "designbeviste" menneskene som står bak dette? Lurer på hvordan de har fått det til? fleinsoppgratinere gymsokker? Får håpe de misforsto og troode de skulle lagde en zombi film? Jeg tror du misforstår. De mener ikke "designbevist" som i mote, men som i overlevelse. Zombier er ikke de skarpeste skapningene, så de vil i hovedsak gå etter byttet sitt, dvs menneskehjerner. Mennesker vil imidlertid flykte eller gjemme seg, så de kan bli vanskelige å få øye på. Om noen mennsker har på seg disse hodetelefonene vil de være enkle å skille ut i mengden og følge etter, så resten av oss kan komme oss i sikkerhet. Det er jo synd på de som blir tatt av zombier, men litt svinn må man jo regne med. Endret 11. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Synes dissa var knall! Kanskje skaffe meg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 At kreasjonistene (de som tror på skapelse/skapninger) tror det finnes zombier, skapt av gud, er nytt for meg, men noen logiske brister må man jo regne med Lenke til kommentar
Mimung89 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Trodde tsjernobyl var en grå og trist by jeg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ikke da det smalt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Den var trist og grå da det smalt. Så ble den ennå tristere og gråere. I dag er byen overgrodd og grønn. (Nei, ikke selvlysende) Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Om noen stjeler tingene dine er det lett å se hvem som har et signalgrønt headset Tror ikke dette står høyt på lista til knabbere. Endret 11. august 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Den var trist og grå da det smalt. Så ble den ennå tristere og gråere. I dag er byen overgrodd og grønn. (Nei, ikke selvlysende) Hehe, du misforsto nok hva jeg mente. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser ut som en "same shit new wrapping" versjon av et WESC headset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå