fjarle Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Denne telefonen omfavner seg selv. Les mer Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen andre enn meg som har problemer med hovedbildet? Bare litt av bildet som kommer frem her. Og i veldig dårlig grafikk. Men så ganske kult ut Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hele bildet kommer hos meg, men det er i utgangspunktet ikkje den beste kvaliteten eg har sett. Så uansett utruleg kult ut, og innteressant, men er litt skeptisk til kvaliteten med alle desse skyvefunksjonane Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Hvis man først har en foldeskjerm så hadde det vært bedre å lage hele skjermen av samme materiale og hatt skjermen på rull. Rull ut fra langsiden av telefonen og brett ut et stag som holder lerretet. Endret 11. august 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er slike design basert på kommende teknologi, eller handler denne artikkelen om at det er en fyr som kunne tenke seg at sånn kan det kanskje-muligens-gjerne bli en dag i framtiden? Hvis det er sistnevnte så blir det med ett litt uinteressant imho. Først når teknologien er der syntes jeg det er poeng i å skulle designe selve telefonen. Telefonen var uansett litt i tykkeste laget for min smak. Forutenom den futuristiske skjermen, så ser den ikke så framtidsrettet ut. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Designkonsept? Ikke så interessant. Vil enten aldri skje, eller vil koste en formue. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 fikk ikke opp bilde i det hele tatt:( Lenke til kommentar
kHerman Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Rart ingen nevner Readius i denne sammenhengen. Den var jo et rimelig hett tema for 2-3 år siden : http://www.readius.com, selv om jeg tror firmaet bak dingsen gikk under før de fikk lansert den. De hadde i det minste fungerende prototyper; ... sort/hvit skjerm og så som så funksjonalitet, men likevel - lignende funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg