Cair Paravel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Televisjonsapparat (greit, ser poenget ditt ) Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Var det feil? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Nei, jeg oppdaterte hangmanen. Jeg bare lurte på hva du mente. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Trodde du ville sette på spissen hvorfor reduksjonsoksidasjonsreaksjon er en kunstig forlengelse av et godt innarbeidd begrep ved å henvise til en enda mer ekstrem forlengelse. Er jo ikke vits i å skrive TV når man kan skrive televisjonsapparat.. Ny hangman: 10 bokstaver A N G S T S K R I K Riktige: A, R, N, G, S Feil: E, D Hint: - - - Vinner: stigah Endret 12. desember 2010 av HEAL Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Da var det vell min tur? Håper ikke ordet har blitt tatt før. Orker ikke å bla igjennom 57 sider. Ny hangman: 15 bokstaver O N O M A T O P O E T I K O N Riktige: E, A, N, K Feil: R, S Hint: - - - Vinner: HEAL Endret 12. desember 2010 av stigah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå