etse Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Oppdatert, dere burde ta den nå Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 VANNKOKER er ikke SÅ åpenbart som en skulle tro. Lenke til kommentar
etse Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 riktig. Men ved å se litt på bokstavene som var igjen burde man klare å resonere seg frem til at det ikke finnes mange andre ord som kan bestå av de bokstavene Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det er ikke lett uten helt av en ordbok. Jeg måtte ta en titt på kjøkkenet for å finne ut av det... Skal finne på et ord... brb. OMG!! se på nummeret på posten. Djevelens tall... ____________________________________________________________ Ok... Som før: Død/levende markeres av smileys, og 6 feil tillat 2 ord, 8 + 3 bokstaver B R Ø D R E N E - D A L :D HINT ved 4 og 5 feil FEIL "S" "K" "S" igjen... VINNER: etse Endret 17. november 2010 av Grambo Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 E - korrekt Tilbake til hengningen. Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 S= Tilbake til hengningen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) S EDIT: Så ikke at den var sagt fra før. :O Må ha oversett det når jeg leste raskt gjennom. Endret 16. november 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
etse Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) ordet er vel brødrene dal ? hvor lenge blir lucky poker tingen gående? (skal vi si oss ferdige med den nå, og bare kåre meg som vinner? ) Endret 16. november 2010 av etse Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jadda, jadda... du vant... hvordan tokk du sen så fort? Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Sånn da var Lucky Poker Hangday, over! Og mesteren har nå kommet frem, han er også nr.1 på topplisten på forsiden, jeg gratulerer: ETSE! Som mester av Lucky Poker Hangday og også nr.1 på topplisten! Dette var moro, det lå jevnt, mange pluss og minus dollars på hver av dere, mye og regne på. Hehe. Nr. 1 ble Etse med +7dollar (førsteplass) Nr. 8 ble Borbra med -3dollar (sisteplass) Topplisten finner dere her! (Den andre på forsiden) Lenke til kommentar
Kvikklunsj Monster Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Da tar jeg ny hangman da Er det vanlig hangman nå igjen eller? heheh O M E R T A Vinner: Etse Antall liv igjen: Feil: K, S, Hint: - Ordet jeg skal fram til er navnet på en "lov" (eller en norm) som gjelder innenfor mafia kulturen. Endret 18. november 2010 av Kvikklunsj Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå