Kvikklunsj Monster Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 fy faen... korrekt! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kan jeg prøve og lage en? Har aldri prøvd før. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du skrev forresten K under "feil bokstaver", olehh, men K er jo en del av BOKBIND Men siden vi ikke klarte den, noen som tar et nytt ord da? tror jeg skrev den fordi den allerede var gjettet og godtatt Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Kan jeg prøve og lage en? Har aldri prøvd før. Lag i vei Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Ny hangman! 50% død _ _ _ A - _ _ _ A 8 letters and a hyphen! Feil: P-E-K-T Hint: - Det er flere varianter av denne, noen litt sunnere og noen med sitron. Også en som har en viss likhet. - Kan drikkes Endret 3. november 2010 av Cigarillos Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Hint er added. Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Beklager, satt litt i egne tanker istad. Så glømte å oppdatere med en ekstra A. Plusset ikke på prosent ved siste feil, 50% død nå og nytt hint added. C'mon peeps! Endret 3. november 2010 av Cigarillos Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 coca-cola, seff Goodie-good You're next! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) A _ T _ M A T I S E R I N _ 14 bokstaver 25% død FEIL: L V Kan vel si at alle bedrifter som har maskiner av et eller annet slag har vært borti dette Endret 4. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå