etse Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 oppdatert, 2 riktige bokstaver til nå Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Da var topplista oppdatert! Vi finner, 1. TrondH86 med 6 vinn 2. Burny med 5 vinn 3. Kvikklunsjmonster med 4 vinn ONTOPIC: Y Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tror du burde innføre en regel om at man må ha tips fra starten av cig. Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Yeah, la til noen regler: - Om personen som starta hangman'en er inaktiv i mer enn 48t kan nestemann som vil, starte en ny hangman. - Må gi hint fra starten av. (Trenger ikke være mer enn noen enkle tips fra starten.) Reglene gjelder fra nå av, etter denne hangman. 25t 10min siden etse oppdaterte sin hangman, så hvis ikke etse oppdaterer den innen ikveld 23.23 er Hangman ledig Endret 2. september 2010 av Cigarillos Lenke til kommentar
etse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jeg ser ikke poenget med å ha noe hint helt fra begynnelsen - blir alt for enkelt da. Gøy å se om folk klarer det uten hint. Om de får en del feil kan man legge inn et hint for å hjelpe. Og om de enda ikke klarer det kan man gi et enda bedre hint om nødvendig Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Uten hint har vi ikke noe og gå etter. Et lite hint som kategori er nok, så vi ikke gjetter banan når det er mikrokontroller f.eks. Lenke til kommentar
etse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 poenget er jo ikke å gjette ordet med en gang heller Man må få noen bokstaver på plass først i hangman. Noen ganger er man heldig med bokstavene og ser ordet med en gang, selv uten hint Jeg regner f.eks. med at folk klarer denne helt fint uten hint Lenke til kommentar
etse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 dere får ikke lov til å ikke klare den nå Første man til å gjette ordet, burde være enkelt Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Longyearbyen. Den var seig! Noen andre får ta neste. Er for øvrig enig i at noen ganger blir det for lett med hint. Litt av poenget med hangman er jo (slik jeg er kjent med det iallfall) å gjette bokstaver, ikke å resonnere ut ifra hint. Endret 2. september 2010 av TrondH86 Lenke til kommentar
etse Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Longyearbyen. Den var seig! Noen andre får ta neste. Er for øvrig enig i at noen ganger blir det for lett med hint. Litt av poenget med hangman er jo (slik jeg er kjent med det iallfall) å gjette bokstaver, ikke å resonnere ut ifra hint. bekrefter at det er riktig. Og lager en ny en, siden jeg ikke føler for å gjette og du ikke ville. ---------------------------------------------------------------------------- Ord: _ E _ _ _ A T E S S E (11 bokstaver) Antall feil: 3 (maks 9) Gjettede bokstaver: X, O, E, A, T, R, S Hint: Første hint ved 4 feil. Andre ved 7 feil. Endret 3. september 2010 av etse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå