Resolver2009 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Heisann godtfolk! Noen som har noen forslag til hva de synes er de beste utestedene/barene i Tønsberg/Tjøme området? Er det brygga området som er det mest populære? På forhånd stor takk! Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Ingen TBG'ere der ute med noen gode tips i bakhånd? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvor gammel er du? De mest kjente er vel Himmel & Hav, Esmeralda, Harbour, Dolly Dimple's Lounge og Bakú på Brygga. Disse har så vidt jeg vet 20 + aldersgrense. Kan også nevne Il Vespa Café og Bar som har åpnet oppe ved torvet. Er du atten år derimot, vet jeg ikke helt hvor du skal gå. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hvor gammel er du? De mest kjente er vel Himmel & Hav, Esmeralda, Harbour, Dolly Dimple's Lounge og Bakú på Brygga. Disse har så vidt jeg vet 20 + aldersgrense. Kan også nevne Il Vespa Café og Bar som har åpnet oppe ved torvet. Er du atten år derimot, vet jeg ikke helt hvor du skal gå. 20+, så takk for tips. Endte opp på Esmeralda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå