Gå til innhold

Ekkel skogtur med sterke scener!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så denne filmen som viser noen turfolk i skogen som finner innvoller av et dyr:(

Syns denne filmen var utrolig ekkel!! Ble kvalm av å se den.

=(((( Hva har skjedd?????

link:

Er vel bare noen som har slaktet et dyr. det eneste spesielle er at det ikke er jaktsesong.

Det har sikkert en helt naturlig forklaring :-)

Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt i det som de finner der. Det ser ut som noen har bedrevet jakt og slaktet dyret på stedet og latt innvollene ligge igjen, ikke noe galt i det.

Man legger da ikke igjen innvollene til dyret i skogen?? Er det vanlig?? Hva slags dyr tror du det er?

Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt i det som de finner der. Det ser ut som noen har bedrevet jakt og slaktet dyret på stedet og latt innvollene ligge igjen, ikke noe galt i det.

Man legger da ikke igjen innvollene til dyret i skogen?? Er det vanlig?? Hva slags dyr tror du det er?

Ja det er vanlig pleier ikke ta med "dritten" hjem. Har ikke snøring på hvordan dyr det er kan se ut som rådyr eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Det er i hvertfall noe galt i å legge igjen innvollene i skogen. Jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett det.

Tenk på den lukta også... ÆSJ!!

Er det ingen som er enig i at det er feil å legge det i skogen?

Det er jo ikke sikkert at det er et menneske som har gjort dette...kan jo være et dyr som har spist...eller noe annet?

Lenke til kommentar

vis du legger det i skogen blir det spist av dyr og insekter, hvis du htar det med deg hjem så legger du det i matsøpla så ligger det der å tiltrekker seg rovdyr insekter mens det stinker.

men er jo helt enig vi bør dressere alle ville dyr til å hive søpla i egne søppelkasser...

det lille jeg fikk sett fra videoen så det egentlig litt ryddig ut til å vær dyr.

burde vel ha ligge mer pels og slikt strødd rundt da.

Lenke til kommentar

Det er i hvertfall noe galt i å legge igjen innvollene i skogen. Jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett det.

Tenk på den lukta også... ÆSJ!!

Er det ingen som er enig i at det er feil å legge det i skogen?

Det er jo ikke sikkert at det er et menneske som har gjort dette...kan jo være et dyr som har spist...eller noe annet?

Dette er da helt naturlig og nedbrytbart materiale, så det er ingen problemer å legge dette igjen i skogen. Noe helt annet hadde det vært om det var avfall i stor skala fra et slakteri, eller om noen hadde kastet det i drikkevann.

Dyr dør hver eneste dag i skogen, har selv funnet noen elg kalver, fugler, harer etc som ser ut til å ha dødd en helt naturlig død og ligger og råtner...for ikke snakke om alle dyrene som rovdyrene dreper...

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Personangrep skal vi også holde oss for gode til og endel av disse postene som er slettet var litt på grensen.

Det vil bli utdelt ferier og advarsler om dette forstetter.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Osse-Mon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er noe av det en jaktblogger oppdaget med viltkameraet sitt han filmet med på natta "Jeg tolker det til å være en menneskelignende skapning med rar hodeform og hjemmelagde klær, skikkelsen er utstyrt med en lanse eller et spyd."

lammemannen.JPG

Det er noen som har hørt at det en en lammemann og lurer på om han har noe med det å gjøre.

Her er linken til artikkelen på jaktbloggen: http://hjortefot.vgb.no/2010/08/11/411661/comment-page-1/#comment-9999960321

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...