HenrietteLie Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg så denne filmen som viser noen turfolk i skogen som finner innvoller av et dyr:( Syns denne filmen var utrolig ekkel!! Ble kvalm av å se den. =(((( Hva har skjedd????? link: Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg så denne filmen som viser noen turfolk i skogen som finner innvoller av et dyr:( Syns denne filmen var utrolig ekkel!! Ble kvalm av å se den. =(((( Hva har skjedd????? link: Er vel bare noen som har slaktet et dyr. det eneste spesielle er at det ikke er jaktsesong. Det har sikkert en helt naturlig forklaring :-) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser ikke noe galt i det som de finner der. Det ser ut som noen har bedrevet jakt og slaktet dyret på stedet og latt innvollene ligge igjen, ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Kan vel også hende at det har vært en ulv på fære? Høres mest ut som slakting som blir nevnt her, tough. Endret 11. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
HenrietteLie Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Ser ikke noe galt i det som de finner der. Det ser ut som noen har bedrevet jakt og slaktet dyret på stedet og latt innvollene ligge igjen, ikke noe galt i det. Man legger da ikke igjen innvollene til dyret i skogen?? Er det vanlig?? Hva slags dyr tror du det er? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser ikke noe galt i det som de finner der. Det ser ut som noen har bedrevet jakt og slaktet dyret på stedet og latt innvollene ligge igjen, ikke noe galt i det. Man legger da ikke igjen innvollene til dyret i skogen?? Er det vanlig?? Hva slags dyr tror du det er? Ja det er vanlig pleier ikke ta med "dritten" hjem. Har ikke snøring på hvordan dyr det er kan se ut som rådyr eller noe lignende. Lenke til kommentar
HenrietteLie Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Det er i hvertfall noe galt i å legge igjen innvollene i skogen. Jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett det. Tenk på den lukta også... ÆSJ!! Er det ingen som er enig i at det er feil å legge det i skogen? Det er jo ikke sikkert at det er et menneske som har gjort dette...kan jo være et dyr som har spist...eller noe annet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Spørs veldig på skogen, når vi er på jakt er det såppas langt inn i skogen at det ikke ferdes folk der til vanlig, men når jeg ser på filmen ser det ut som en tursti eller noe og da synes jeg det er feil å la sånt ligge igjen. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 vis du legger det i skogen blir det spist av dyr og insekter, hvis du htar det med deg hjem så legger du det i matsøpla så ligger det der å tiltrekker seg rovdyr insekter mens det stinker. men er jo helt enig vi bør dressere alle ville dyr til å hive søpla i egne søppelkasser... det lille jeg fikk sett fra videoen så det egentlig litt ryddig ut til å vær dyr. burde vel ha ligge mer pels og slikt strødd rundt da. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det er i hvertfall noe galt i å legge igjen innvollene i skogen. Jeg hadde blitt livredd hvis jeg hadde sett det. Tenk på den lukta også... ÆSJ!! Er det ingen som er enig i at det er feil å legge det i skogen? Det er jo ikke sikkert at det er et menneske som har gjort dette...kan jo være et dyr som har spist...eller noe annet? Dette er da helt naturlig og nedbrytbart materiale, så det er ingen problemer å legge dette igjen i skogen. Noe helt annet hadde det vært om det var avfall i stor skala fra et slakteri, eller om noen hadde kastet det i drikkevann. Dyr dør hver eneste dag i skogen, har selv funnet noen elg kalver, fugler, harer etc som ser ut til å ha dødd en helt naturlig død og ligger og råtner...for ikke snakke om alle dyrene som rovdyrene dreper... Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Haugen kommer vel andre av skogens dyr og innsekter til gode, slik kan jeg ikke se noe galt i å la dyrets "innmat" ligge igjen etter jakt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå blir fluelarvene glade Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er vel temmelig normalt å la innvollene ligge etter å ha slaktet et dyr på jakt. Andre dyr spiser dem eller de råtner vekk ganske fort. Lenke til kommentar
HenrietteLie Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Plutselig var det så veldig normalt å la en haug innvoller ligge rett ved en tursti? Er visst bare jeg som reagerer nesten.. det er jo ikke jakt og slakteområde på turstien? Endret 12. august 2010 av HenrietteLie Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Personangrep skal vi også holde oss for gode til og endel av disse postene som er slettet var litt på grensen. Det vil bli utdelt ferier og advarsler om dette forstetter. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 12. august 2010 av Osse-Mon 1 Lenke til kommentar
HenrietteLie Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Dette er noe av det en jaktblogger oppdaget med viltkameraet sitt han filmet med på natta "Jeg tolker det til å være en menneskelignende skapning med rar hodeform og hjemmelagde klær, skikkelsen er utstyrt med en lanse eller et spyd." Det er noen som har hørt at det en en lammemann og lurer på om han har noe med det å gjøre. Her er linken til artikkelen på jaktbloggen: http://hjortefot.vgb.no/2010/08/11/411661/comment-page-1/#comment-9999960321 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Der beviste du endelig at du bare er et troll, hvertfall. 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 MMMM so gott! Neida. Sikkert noen som har slakta en hjort eller noe. Ikke akkurat delikat, men det er vanlig å legge igjen innvollene. Lenke til kommentar
HenrietteLie Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Der beviste du endelig at du bare er et troll, hvertfall. Hva mener du? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg så denne filmen som viser noen turfolk i skogen som finner innvoller av et dyr:( Syns denne filmen var utrolig ekkel!! Ble kvalm av å se den. =(((( Hva har skjedd????? link: bra at det ikke var et menneske de fant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå