david_ho86 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg bestilte ny CPU til pc`n AMD XP 2700 BOXED. Men prossesoren holdt ikke mer enn to dager! jeg overklokket ikke og alt var rett koblet. Jeg har sjekket COREN og den er helt fin det er ingen hakk i den, eller tegn til utvendig defekt. CPU`n er kjøpt på komplett.no/ Hvilke rettigheter har jeg? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 lang ventetid og forhåpentligvis ny prosessor? boxed har vist garanti på knust core osv med tanke på at din prossesor ikke er knust er nokk sjangsen for å få ny ganske stor (du har egentlig rett på en ny) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 du skal ha rett på ny, ja... Du har jo garanti! (Men det kan hende at du må betale en ca.200kr for at de skal teste den og hvis de finner feil på den for du en ny.) Lenke til kommentar
david_ho86 Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg skal sende den inn på mandag.. Takk for alle svar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå