abene Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ny versjon av programmet Virtualbox er nå tilgjengelig. Les mer Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Dette høres jo bra ut. Forrige versjon som jeg hadde fikk feilmelding og avsluttet da jeg prøvde å installere norsk windows 98. Skal bli spennende å se om det fungerer bedre nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Venter fortsatt på støtte for å virtualisere osx. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det er greit nok, er litt kjedelig at de ikke har en bareboneløsning. Jeg ville nok desverre heller betalt for vmware (min personlige mening) Har testet begge, virtualbox er helt greit, men til testing i litt større skala, så lener jeg meg heller på enten vmware eller citrix (liker ikke hyper v noe særlig) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er artikler vedrørende oppgraderinger til ny programversjoner skrevet på grunnlag av en mal av artikkelforfatteren? Ny versjon av XXZ tilgjengelig. XXX har kommet med XX feilfikser og har blitt raskere og mer stabil. <kilde> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå