Straffa Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Her er en video jeg laget som viser PhsyX. Helt fantastisk spill. http://www.youtube.com/watch?v=p5aOlAZbDUk Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Wooot! Er Mafia II demo kommet!? Min 10 FPS med 480 SLI!! Her må jeg nok ut å kjøpe ny maskin for dette spillet, hehe. Endret 11. august 2010 av dredg Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Det er noe med spillet og gjøre. Altså skifter en scene i benchmarken og i et nanosekund er FPS 10 og vips den blir registrert. Endret 11. august 2010 av avanore Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan ikke si spillet imponerte meg alt for mye når det gjelder grafikk og detaljer , men mulig det er rett og slett pga at man må oppleve det selv på sin egen pc. Var en stor fan av Mafia 1 så tipper spillbarheten sikkert er på plass, gleder meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Flotte greier, men det er to ting som du gjør galt på Youtube-filmen, ikke bruk håndkamera og ikke fyr på høy og funky musikk som ikke har noe med sammenhengen å gjøre! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kan ikke si spillet imponerte meg alt for mye når det gjelder grafikk og detaljer , men mulig det er rett og slett pga at man må oppleve det selv på sin egen pc. Var en stor fan av Mafia 1 så tipper spillbarheten sikkert er på plass, gleder meg. Husk også at dette er en DEMO, alt av grafikk instillinger er ikke mulig å stille på. Grafikken i det endelige spillet kommer til å være bedre. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Fjernet videoen da den ikke er riktig. Fant ut at Mafia 2 demoen ikke har SLI støtte (værtfall ikke her) Kjører nå 1 kort og det andre er dedikert til PhsyX til det er mulig og spille SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå