Canaye Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 jeg ville og men samme som han over veit ikke hva mmamma op pappa sier får se om jeg kansje får sitte med jonol istede da Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 fjeshåndflate! Men ON TOPIC Jeg har lyst til å joine rekefjøla, men veit ikke hva mamma og pappa sier Hva tror du dem vil si? Vært på TG tidligere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 27 innlegg med off topic er fjernet fra tråden . Jeg har et par tanker. Husk at mange av de som poster i denne tråden og på forumet er på forskjellige nivå aldersmessig. Derfor er det lurt å holde seg til å rapportere ting man mener er over streken, da blir det ikke startet 2 sider med krangling og man kan slette det som ble feil. I tillegg er det slik at humor eller forsøk på humor ikke passer inn i alle tråder, det er off topic og virker plagsomt på de som poster aktivt i tråden. Har noen noe å si så ta det opp med meg på PM . Dere får nå fortsette planleggingen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 fjeshåndflate! Men ON TOPIC Jeg har lyst til å joine rekefjøla, men veit ikke hva mamma og pappa sier Hva tror du dem vil si? Vært på TG tidligere? Aner ikke. Men tror de vil skylde på at jeg blir for "sliten" Har/Hadde CFS. Ifølge dem, har jeg CFS når jeg skal til kammerater, overnatte osvosv. Mens hvis jeg skal hjelpe dem med noe, har jeg det ikke. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Takk for rydding i posten ! fjeshåndflate! Men ON TOPIC Jeg har lyst til å joine rekefjøla, men veit ikke hva mamma og pappa sier Hva tror du dem vil si? Vært på TG tidligere? Aner ikke. Men tror de vil skylde på at jeg blir for "sliten" Har/Hadde CFS. Ifølge dem, har jeg CFS når jeg skal til kammerater, overnatte osvosv. Mens hvis jeg skal hjelpe dem med noe, har jeg det ikke. For noe dritt.. Skjønner det kan bli litt mye med TG da, men hadd jeg vært deg at jeg prøvd noen dager i hvertfall! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Denne tråden døde, jo. Jobber med å lage en liste med interesserte for øyeblikket. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Den døde ikke, men jeg ventet som en ninja på neste offer Herliiiig. Hvor mange ca. er vi oppe i nå? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan jeg sitte ved siden av deg Jonas? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Det er lite sannsynlig slik det er nå, egentlig. Dravde den feite ser ut til å måtte sitte ved siden av meg, selv om han kjenner mange av de vi skal dra med. Og Fillip har jeg sagt kan sitte ved siden av meg. Vi får se, Knut. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Oj, her er jeg. Gi meg en update, orker ikke og lese alt. :!: Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Spam slettet, slutt å spam. Jeg skal sitte vedsiden av Jonas, Knut er gromkar. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Setter meg ved siden av han feite jeg da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Det er uansett ikke noe vi trenger å bekymre oss over enda. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Klarer meg egentlig ved siden av alle... uten om drittsekker, PC n00ber som spør om alt og folk som er... plagsomme Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Jeg gir faen hvem jeg sitter med jeg, sa det i fjor og hadde en opplevelse for livet Endret 17. august 2010 av Kaketorsdag!<3 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ingen som vil sitte med meg da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Her er den kjappe listen jeg lagde over folk som vil/skal være med. Sikkert noen som er glemt og sikkert noen fler som melder seg på nærmere påske. De som ikke har Word får laste ned Word 2007 viewer eller noe slikt. Orket ikke skrive i Notepad. Hvem skal være med på Rekefjøla.docx Endret 17. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Herlig! Btw, mine damer og herrer, rekefjøla er på facebook! http://www.facebook.com/pages/Rekefjola/143315122365797?v=wall#!/pages/Rekefjola/143315122365797?ref=ts Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er ikke sikkert jeg får lov da Og jeg har en kammerat som skal på TG, kanskje han blir med oss. TG, hvem skal med og hvor interesserte er de. Hw-rekka: Meg (Jonas, Nopros) Edvard (Dravde den feite) William ( Kaketorsdag) + en venn (tre plasser) Eirik (Utropstegn) Usikker på om denne skal sitte på HW-rekka sin side eller ovenfor. Steffen (Sameboe) Henrik ( husk ikkj forumnick) Martin (Martin 808) Fillip (wizzlee) Knut (Zoro Sama) Kenneth (Chef Samebror) Thomas (Møllers Tran) Ovenfor ”oss” Jan -lite trolig Nikolai- trolig Jonas p- trolig Johannes- trolig Martin- lite trolig Ingunn- trolig Sander- lite trolig Anders- lite trolig Haakon J- lite trolig Magnus- Litt mer enn lite trolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå