Yavel Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det blir fantastisk. Vi glemte den ikke igjen, men alle dro fra hylla. Så det ble bare meg igjen, og det var ikke så veldig gøy og ta med hele hylla selv. dagens ungdom altså, skikkelig bortskjemte, i gamle dager måtte vi jobbe får pengene! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det mulig å få kjøpt ulike ting som, TP-kabler(gjerne på rull), USB-forlengere, DVD-er og alle de smågreien jeg kommer til å glemme eller får problemer med? Det er vel en del salg i selve skipet? en ting til.. Er det langt til nermeste minbank? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er det mulig å få kjøpt ulike ting som, TP-kabler(gjerne på rull), USB-forlengere, DVD-er og alle de smågreien jeg kommer til å glemme eller får problemer med? Det er vel en del salg i selve skipet? en ting til.. Er det langt til nermeste minbank? De har alt Minibank? Det er en ved CC butikken, ca. 15 min unna. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Er det mulig å få kjøpt ulike ting som, TP-kabler(gjerne på rull), USB-forlengere, DVD-er og alle de smågreien jeg kommer til å glemme eller får problemer med? Det er vel en del salg i selve skipet? Det får du nok kjøpt. Ellers er det veldig mange koselige folk som er tilbøyelige til å låne/gi bort/ selge ting til en billig penge. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Aaaah, kjenner jeg gleder meg veldig Vi burde få til et akvarium med reker i år dog 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) For høy musikk. Pluss vibrasjoner, dårlig klima liksom. Endret 13. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 tror jeg skal begynne på listen snart. Det er så uhorvelig mange ting som MÅ være med Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 tror jeg skal begynne på listen snart. Det er så uhorvelig mange ting som MÅ være med For ikke å snakke om alt det unødvendige man MÅ ta med seg 1 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jaja.. Jeg må jo ha en egen bag-eller to- til ting jeg kanskje trenger.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Aff ja tok med drøyt mye ekstra stuff i år, fikk solgt en del da Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Aff ja tok med drøyt mye ekstra stuff i år, fikk solgt en del da Og du bytta til den to cola bokser for en defekt harddisk. Ikke verst. Neste år skal jeg ta med meg litt mere penger, litt mere mat fra før av og bruke mer spenn på utstyr /snus n'stuff 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Aff ja tok med drøyt mye ekstra stuff i år, fikk solgt en del da Og du bytta til den to cola bokser for en defekt harddisk. Ikke verst. Neste år skal jeg ta med meg litt mere penger, litt mere mat fra før av og bruke mer spenn på utstyr /snus n'stuff Visste ikke at den harddisken var defekt Haha bra Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Genial idè; Rekefjølas Rekesandwich ! Kokken Edvard byr på rekesandwich hver dag fra klokken 12-13 ! 10 kroner pr. smørebrød 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg er med, sett av minst 100 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skal vi seriøst hete rekefjøla til neste år også? Ikke glem at det blir nytt tema Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Vi vil være litt tradisjonelle å hete Rekefjøla som i fjor. Hvis ingen har noen bedre alternativer? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) For nå så heter vi vel det? bare for og holde på Tg feelingen Men hvis det blir et helt superaweeeeezome tema neste år så er vel navn bytte på sin plass ! Edit: Rett før meg der nopros ^^ Endret 13. august 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bare så du får bekrefta det Jonas. . . JEG ER MED (som jeg nesten var i fjor) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Herlig. This is gonna be epic. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 2. That! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå