Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar

Anbefalte innlegg

Det blir fantastisk. :)

Vi glemte den ikke igjen, men alle dro fra hylla. Så det ble bare meg igjen, og det var ikke så veldig gøy og ta med hele hylla selv.

dagens ungdom altså, skikkelig bortskjemte, i gamle dager måtte vi jobbe får pengene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få kjøpt ulike ting som, TP-kabler(gjerne på rull), USB-forlengere, DVD-er og alle de smågreien jeg kommer til å glemme eller får problemer med? Det er vel en del salg i selve skipet?

en ting til.. Er det langt til nermeste minbank?

Lenke til kommentar

Er det mulig å få kjøpt ulike ting som, TP-kabler(gjerne på rull), USB-forlengere, DVD-er og alle de smågreien jeg kommer til å glemme eller får problemer med? Det er vel en del salg i selve skipet?

en ting til.. Er det langt til nermeste minbank?

De har alt ;) Minibank? Det er en ved CC butikken, ca. 15 min unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det får du nok kjøpt. Ellers er det veldig mange koselige folk som er tilbøyelige til å låne/gi bort/ selge ting til en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...