Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Vi har fått vite hvor hen på hw rekka vi blir sittende, nytt seat map kommer da iceman føler for det. Jonas fixed det i forrige uke Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er ikke noen som er veldig lyste på å låne meg en pc? Ligger an til at jeg ikke får skaffet... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har en bærbar en med 512mb RAM, 1Ghz prosessor etc. Klarer kanskje CS. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hmm, ser egentlig etter noe litt kraftigere en det... Kanskje jeg skal snakke med wheely, han har jo en del dataer, og jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Om jeg får igang den som står på rommet så kan du kansje få låne en stasjonær av moi. Den har følgene specs: Intel C2D 6400 elno 2,8ghz 2gb ddr2 ram 500gb hdd Asus p45 hk 5770 1gb / Gts8800 330mb (nesten lik i ytelse) Storm scout kab. husker ikke mer Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nå har det seg slik at lille meg har veldig dårlig peiling på hardware. Hvilke av disse spillene vil den kunne kjøre: minecraft, CS, Black ops? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 lett mc,css og til en viss grad BO Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 *liker* Er planen om en MC-server på rekefjøle fortsatt aktuell? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Du har jo PC, Johannes, hvorfor skal du låne? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Indre mål på hyllen, Jonas? Begynt å planlegge litt hvor jeg skal ha ting, og om jeg får skivsa inn 2 skjermer eller ikke : ] Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Drar til Ikea rett etter skolen i morgen, for å kjøpe det siste som er igjen. Deretter drar jeg hjem og setter opp et par hyller for å se om alt er okei og for å sjekke mål. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Mekker også en hjemmelaget tralle for å frakte alt utstyret. ( Er noen hundre kilo hylle å frakte på). Jeg er på parkeringsplassen rundt 0530 sammen med forhåpentligvis så mange som mulige andre. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jonas, har du tid til og skype med i morgen? Leter etter et sted og krasje fra mandag til onsdag skjønner du betaler seff for kost og losj Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Etter jeg har kommet hjem fra Ikea, ja. Prates rundt 2000-tiden? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Mekker også en hjemmelaget tralle for å frakte alt utstyret. ( Er noen hundre kilo hylle å frakte på). Jeg er på parkeringsplassen rundt 0530 sammen med forhåpentligvis så mange som mulige andre. Gleder meg! Spør IKEA om å låne en tralle ^^ Skal selv være der 09:00-... Mye kø? For han som kjører meg har ikke hele dagen på å vente (gidder ikke gå inn med alt i ett kjør, så tenkte han kan stå ute ved bilen til vi får tatt inn alt.. hmm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Bær alt til ett sted, skaff billett. Bær inn ting i hallen. Vi er nok en del mennesker til å hjelpe deg vil jeg tro. Spør IKEA om å låne en tralle ^^ Har spørt, de svarte godt og enkelt nei. Kjipe som de er. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bær alt til ett sted, skaff billett. Bær inn ting i hallen. Vi er nok en del mennesker til å hjelpe deg vil jeg tro. hummm, så man skaffer bilett ett sted, og går inn et annet? Ellre kan jeg ta med litt når jeg skaffer bilett, gå inn, gå ut og hente resten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå