Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er med uansett om dere vil eller ikke! Fat ninjas ruler ikke bare på og være feite vi kan Synge/danse stygt også!

Ellers hadde vi en plan i bakhånd.

Edvard Hoffman sier:

Seff, bare å feste et stykke kake i en tråd, gaffateipe tråden med en liten pinne på huet hans og føre han sakte men sikkert med en kost

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite.

Øhm, what!? Jeg var da helt klart med på å unnfange hylla ifjor :mad:

Hmm, tja. Hadde det ikke vært for meg og Edvard hadde jeg aldri funnet på at jeg skulle ta med en bunch forummedlemmer og stifte hylle. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle som er interresert i

REKEAKTIVITET

må si i fra så de blir påmeldt !

Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også.

Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ?

Rekefjøla er hylla vår / vi som sitter ombord på hylla (fjøla). Rekeaktivitet kan du lese om på bloggen !

Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite.

Øhm, what!? Jeg var da helt klart med på å unnfange hylla ifjor :mad:

Men du var ikke med på fysiske arbeidet ved hylla, og heller ikke forarbeidet ved 2011 hylla ;d

• Liker 1
Lenke til kommentar

REKEAKTIVITET

Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ?

Rekefjøla er hylla vår / vi som sitter ombord på hylla (fjøla). Rekeaktivitet kan du lese om på bloggen !

Så sitter dere i lag random eller sitter dere i HW-rekka ?

Lenke til kommentar

REKEAKTIVITET

Så sitter dere i lag random eller sitter dere i HW-rekka ?

HW ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare informere at jeg kommer til å stille på TG for første gang. Jeg drar med meg 1-3 kompiser og bygger egen hylle, vi skal sitte på HW-rekka jeg skal hilse på dere og alle skal kose seg veldig mye.

Jeg kommer nok til å dra med meg to elektro-lærlinger. Selv holder jeg på med utdanning som Dataelektroniker. Med andre ord: De trekker kabler og jeg utnevner meg selv som taknisk annsvarlig, for den lille grupen.

-----

Gud som jeg gleder meg :wow:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

kasta dere den andre hylla siden dere skal ha ny?

GLemt igjen i skipet..

Hvordan klarer dere å glemme noe så stort ?

Latskap faktisk, var ikke der selv..

Vil bare informere at jeg kommer til å stille på TG for første gang. Jeg drar med meg 1-3 kompiser og bygger egen hylle, vi skal sitte på HW-rekka jeg skal hilse på dere og alle skal kose seg veldig mye.

Jeg kommer nok til å dra med meg to elektro-lærlinger. Selv holder jeg på med utdanning som Dataelektroniker. Med andre ord: De trekker kabler og jeg utnevner meg selv som taknisk annsvarlig, for den lille grupen.

-----

Gud som jeg gleder meg :wow:

Høres bra ut! I fjor hadde jeg for kort nettledning og måtte ha maskina på skakke med en colaboks under :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...