Dravde Den Feite Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Alle som er interresert i REKEAKTIVITET må si i fra så de blir påmeldt ! Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også. Edit; Det vil bli gjennomgåing av egenkoreografert dans til Waka Waka av Shakira, så vil vi dele ut tekst og ta dans / karakoke ! Endret 12. august 2010 av Dravde Den Feite 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Alle som er interresert i REKEAKTIVITET må si i fra så de blir påmeldt ! Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også. Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ? Endret 12. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er med uansett om dere vil eller ikke! Fat ninjas ruler ikke bare på og være feite vi kan Synge/danse stygt også! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg er med uansett om dere vil eller ikke! Fat ninjas ruler ikke bare på og være feite vi kan Synge/danse stygt også! Ellers hadde vi en plan i bakhånd. Edvard Hoffman sier: Seff, bare å feste et stykke kake i en tråd, gaffateipe tråden med en liten pinne på huet hans og føre han sakte men sikkert med en kost 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 So true <3 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite. Øhm, what!? Jeg var da helt klart med på å unnfange hylla ifjor Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 o.O 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite. Øhm, what!? Jeg var da helt klart med på å unnfange hylla ifjor Hmm, tja. Hadde det ikke vært for meg og Edvard hadde jeg aldri funnet på at jeg skulle ta med en bunch forummedlemmer og stifte hylle. 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Alle som er interresert i REKEAKTIVITET må si i fra så de blir påmeldt ! Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også. Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ? Rekefjøla er hylla vår / vi som sitter ombord på hylla (fjøla). Rekeaktivitet kan du lese om på bloggen ! Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite. Øhm, what!? Jeg var da helt klart med på å unnfange hylla ifjor Men du var ikke med på fysiske arbeidet ved hylla, og heller ikke forarbeidet ved 2011 hylla ;d 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Alle som er interresert i REKEAKTIVITET må si i fra så de blir påmeldt ! Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også. Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ? Rekefjøla er hylla vår / vi som sitter ombord på hylla (fjøla). Rekeaktivitet kan du lese om på bloggen ! Så sitter dere i lag random eller sitter dere i HW-rekka ? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Alle som er interresert i REKEAKTIVITET må si i fra så de blir påmeldt ! Vi kommer til å tilrettegjøre røyke og kaffe pauser under aktivitetene også. Kan du forklare hva er rekeaktivitet og rekefjøla er ? Er det bare jeg som er forvirra nå eller ? Rekefjøla er hylla vår / vi som sitter ombord på hylla (fjøla). Rekeaktivitet kan du lese om på bloggen ! Så sitter dere i lag random eller sitter dere i HW-rekka ? HW 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Hvordan er det å lage enkelthyller ? blir de ustødig ? Har lyst å få med meg et par stykker så vi kan bygge hylle i lag. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Bare jeg får kake så er jeg happy<3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Enkelthyller kan være stødige de, så lenge man bygger de gode nok. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 kasta dere den andre hylla siden dere skal ha ny? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 kasta dere den andre hylla siden dere skal ha ny? GLemt igjen i skipet.. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 kasta dere den andre hylla siden dere skal ha ny? GLemt igjen i skipet.. Hvordan klarer dere å glemme noe så stort ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Vil bare informere at jeg kommer til å stille på TG for første gang. Jeg drar med meg 1-3 kompiser og bygger egen hylle, vi skal sitte på HW-rekka jeg skal hilse på dere og alle skal kose seg veldig mye. Jeg kommer nok til å dra med meg to elektro-lærlinger. Selv holder jeg på med utdanning som Dataelektroniker. Med andre ord: De trekker kabler og jeg utnevner meg selv som taknisk annsvarlig, for den lille grupen. ----- Gud som jeg gleder meg Endret 13. august 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 kasta dere den andre hylla siden dere skal ha ny? GLemt igjen i skipet.. Hvordan klarer dere å glemme noe så stort ? Latskap faktisk, var ikke der selv.. Vil bare informere at jeg kommer til å stille på TG for første gang. Jeg drar med meg 1-3 kompiser og bygger egen hylle, vi skal sitte på HW-rekka jeg skal hilse på dere og alle skal kose seg veldig mye. Jeg kommer nok til å dra med meg to elektro-lærlinger. Selv holder jeg på med utdanning som Dataelektroniker. Med andre ord: De trekker kabler og jeg utnevner meg selv som taknisk annsvarlig, for den lille grupen. ----- Gud som jeg gleder meg Høres bra ut! I fjor hadde jeg for kort nettledning og måtte ha maskina på skakke med en colaboks under 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Det blir fantastisk. Vi glemte den ikke igjen, men alle dro fra hylla. Så det ble bare meg igjen, og det var ikke så veldig gøy og ta med hele hylla selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå