Pubé Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Foreldrene mine vil fortsatt at jeg må dra hjem dagen før. Og jeg liker at de hinter til at de kan kjøre meg frem og tilbake. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Spørsmål, er det trangt ved inngangen? for jeg planlegger å: + + WILL IT BLEND? Endret 3. april 2011 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Inngangen er beregnet for trailere osv. men utgangen derimot.. might not blend.. trangt blir det hvertfall! Tror det å bruke stolen som tralle er like praktisk! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er ikke super trangt, som sumbit sier over så tror jeg at det lønner seg og bruke kontorstolen som tralle:) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er ikke super trangt, som Submit sier over så tror jeg at det lønner seg og bruke kontorstolen som tralle:) 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Ohhh.. hmm, blir litt vrient å få 800D, kanskje to skjermer, ooog masse annet inn på en kontorstol.. hmm Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 flere turer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Det har vært litt forvirring. Men slik det ser ut nå, ser det ut som vi sitter omtrent som dette. http://bildr.no/view/861731 Den øverste sorte streken er der vi fra forumet skal sitte. Den nederste er det folk fra Hamar som skal sitte. Over og ut. Altså, brukernavnene som allerede står der den sorte streken er kan dere se bort ifra. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) ÅJA. fikk litt panikk nå når jeg så bildet postet på facebook, men kunne faen ikke finne navnet mitt.. ELLER? Endret 10. april 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hallo! Mekka meg nettopp bruker her på forumet, for muligen til å kapre en plass ved siden av min gode venn Zoro Sama på Rekefjøla i år. Loker for det meste rundt på Freak, men er jo greit å prøve noe nytt Lurte da på om det er mulighet for å bli med på dette hylle prosjektet? 400kr hørtes veldig overkommelig ut for en slik service! Edit: diverse skriveleif... På tide at du poster litt her inne nå. Fag. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Skriveleif er alltid velkommen, han. Nå er det vell litt sent å melde seg på seating? Er i alle fall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Han er med, med han poster ikke her inne. Men dere kommer til å like fyren, garantert Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen her som har killing floor? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Goodie! Kjøpte det og StarCraft II i dag. Sitter og mekker en TG blogg jeg nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kan noen veldig enkelt forklare meg status på seatingen til iceman og oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå