Randomizer Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 må ikke ha sånn versjon som koster penger, må man det? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vet ikke, kan tenke meg du ikke får spilt online med crack. Koster 15£, det er ikke så ille Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er en prinsipp-sak, dette med penger. 1 Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis det er noen som har anelse om hvor kraftig en minecraftserver må være hadde det vært fint om dere sa ifra Minne er ikke noe problem, men er litt usikker på CPUen vi har tenkt til å bruke, som er en enkjerna 1,6 GHz. Kan hende vi går for et annet oppsett med en firekjernet 3GHz prosessor, men da blir det med en gang mer styr. Er det forresten noen som vet hvordan det fungerer med tildeling av IP-adresse på tg? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis det er noen som har anelse om hvor kraftig en minecraftserver må være hadde det vært fint om dere sa ifra Minne er ikke noe problem, men er litt usikker på CPUen vi har tenkt til å bruke, som er en enkjerna 1,6 GHz. Kan hende vi går for et annet oppsett med en firekjernet 3GHz prosessor, men da blir det med en gang mer styr. Er det forresten noen som vet hvordan det fungerer med tildeling av IP-adresse på tg? Specz skal nok ikke bli noe problem av den grunn at det bruker java, det eneste serveren gjør er vel og lagre alle "bitene" som laster fram og tilbake til den enkelte spiller. nett hastighenten er jo også superduper så ville nok ikke tro at det er selv "pcen" som blir problemet. heller i det hele tatt å få det til og fungere ;-) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Er det forresten noen som vet hvordan det fungerer med tildeling av IP-adresse på tg? Ett uttak. To IP-adresser. 4 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvordan går det med evt seating? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når ingen svarer, tipper jeg at ingen veit... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Da har 46 lekre Ivar-hylleplater funnet veien til garasjen min. Endret 19. februar 2011 av Nopros 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det må jeg si, elsker denne framgangen! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Trodde ikke det var mulig å bli så kåt av et IKEA-produkt... Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Er det forresten noen som vet hvordan det fungerer med tildeling av IP-adresse på tg? Ett uttak. To IP-adresser. Dette er forutsatt at ting er som i fjor. Men, siden det blir mindre og mindre v4 adresser i verden, og RIPE er gjerrige på adresser, så er det ikke sikkert at tg får et /16 i år. Med andre ord, så vet vi ikke enda... 2 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Og ikke kan man klage på nettet i år heller ! Ikke lenge igjen før det braker løs nå Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjenner jeg er bekymret for denne stygge seatinga... Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Kjenner jeg er bekymret for denne stygge seatinga... Du er ikke den eneste. Men regner med at alt ordner seg, selv om vi er plassert tilsynelatende ganske tilfeldig akkurat nå. Værst tenkelige scenario er at man må bli kjent med nye mennesker Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Digger at det er du som skal ha kontroll på det her, men at Jonas er mye tryggere på at det går bra Men er det noen reel fare for at rekefjøla blir spredt? Endret 21. mars 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Det her er vel tiende gangen jeg sier det, Johannes. Nei. Alt er som det skal være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå