Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaketorsdag: Aldri hørt om han. Men fordi Alnes er et ganske lite sted så kan det jo hende. (Er forresten et av de fineste stedene i Norge imo)

nopros: Virka litt sånn på det du skrev i går kveld at det var noe feil ja :p Vi kan se på det etterpå.

Endret av WannabeLeet
Lenke til kommentar

Sweet med seatmap oppe <3

Har vi meldt oss på HW rekka forresten?

Jonassen jeg vurdere og starte det samme "pc for ingen penger" konseptet med en litt annen vri om det er greit for deg? :love:

Planer er og starte en tråd der målet er og få vannkjølt prosessoren min (am3) gratis før tg, alt skal skje via gamle eller deler som er til overs fra folk rundt om på forumet. helt gratis, om ikke det er mye som skal sendes og jeg er nesten nødt til og betale frakt selv.

Vet ikke om det kommer til og funke, men hadde jo vært morro om jeg fikk det til?

Gjerne kom med noen ider om det er lurt eller ikke og gjerne om hvordan jeg kan legge fram forslaget skikkelig :)

Ha en good dag alle fra rekefjøla <3 jeg savner dere, til og dere jeg ikke har møtt :love:

Fat ninjha out! :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...