Nopros Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Det gjør du så aboslutt, du har vært til veldig hjelp, Sigurd! Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe. Men ser det riktig ut nå? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ser flutt ut sigurd Du er ikke tilfeldigvis i familie med en viss Stian Alnes Øverland? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Nei, er noen feil der. Kan gi deg litt mer info senere i dag? Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kaketorsdag: Aldri hørt om han. Men fordi Alnes er et ganske lite sted så kan det jo hende. (Er forresten et av de fineste stedene i Norge imo) nopros: Virka litt sånn på det du skrev i går kveld at det var noe feil ja Vi kan se på det etterpå. Endret 5. januar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kaketorsdag: Aldri hørt om han. Men fordi Alnes er et ganske lite sted så kan det jo hende. (Er forresten et av de fineste stedene i Norge imo) pluss 1 Endret 5. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er Henrik som det ikke huskes nick på OP, og jeg har endelig fått tak i billett etter litt om og men Når det gjelder Team 24 så håper jeg inderlig at det ikke var de med ei veldig enkel ikea hylle så spydde ut musikk over et eller annet som bare skurra. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når det gjelder Team 24 så håper jeg inderlig at det ikke var de med ei veldig enkel ikea hylle så spydde ut musikk over et eller annet som bare skurra. Det var nok dem jo Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Heellluuu henrik ! 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er Henrik som det ikke huskes nick på OP, og jeg har endelig fått tak i billett etter litt om og men Gud som jeg har savnet deg. Beklager hvis jeg var litt kort og måtte legge på fort i sted, hadde damebesøk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Dobbelpost Men skulle bare si ifra om at seatmappet er helt oppdatert nå. http://wannabeleet.com/tg/ Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Success! Til og med et fint bilde øverst. Endret 5. januar 2011 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sweet med seatmap oppe <3 Har vi meldt oss på HW rekka forresten? Jonassen jeg vurdere og starte det samme "pc for ingen penger" konseptet med en litt annen vri om det er greit for deg? Planer er og starte en tråd der målet er og få vannkjølt prosessoren min (am3) gratis før tg, alt skal skje via gamle eller deler som er til overs fra folk rundt om på forumet. helt gratis, om ikke det er mye som skal sendes og jeg er nesten nødt til og betale frakt selv. Vet ikke om det kommer til og funke, men hadde jo vært morro om jeg fikk det til? Gjerne kom med noen ider om det er lurt eller ikke og gjerne om hvordan jeg kan legge fram forslaget skikkelig Ha en good dag alle fra rekefjøla <3 jeg savner dere, til og dere jeg ikke har møtt Fat ninjha out! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Vi er ikke meldt på HW-rekka enda, nei. Fortsatt en del som gjenstår. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 nopros: Like what? kake: Sender deg noen av de viftene og kanskje en av kjølerne hvis du trenger. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg tar imot alt, Takktakktakktakktakk ! <3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 NOPROOOOS Jeg er ganske sikker på at jeg sa at Andreas nikolaisen skulle være med fordet 0_o Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem er disse? Marcus Waldal Liiland Disse er nijaer på forumet som er for kjappe for at du ser dem Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis noen lurer på hvorfor hele seatmapet er messed up nå så er martin808 mer enn villig til å besvare deres spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå