Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar

Anbefalte innlegg

Høres flott ut, pus. Skal du ordne med billettkjøp? dvs. vi gir penger til deg og du bestiller for alle? Eller bestiller vi hver for oss?

Dere bestiller hver for dere. Tør virkelig ikke ta ansvaret for å huske å bestille billetter for alle :p

Er ikke mulig uansett pga, maks 5 biletter pr bruker. :)

Noen aning om hvor i skipet vi skal sitte?

Nei, det er opp til Iceman. Ikke alt for nærme scenen håper jeg.

Sannsynelig vis der TS rekka satt i år, den raden har litt mer plass i mellom radene, men pga noen idioter som satt seg der ble ikke det noe av :)

Setter virkelig pris på alt arbeidet du har lagt inn i dette.

:love:

2. That!

Svart i tjukk tekst.

Forresten jonas du sa at, på den ene siden skulle hw forum gutta sitte, mens på den andre siden alt annet?

Mener du da slik :

(de andre)--------- ( midtgang ) -------------(Hw folket)

------------------- ------------------------ ( disse rekkene under hører til tegningen )

? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jonas, du har virkelig stått på som en gravid bikkje synes jeg, og du er virkelig en perfekt kaptein for rekefjøla! Tre ganger hurra for flinke Jonas :love:Hurra, hurra, hurra!

Takk Edvard, det varmer det ellers så kalde hjertet mitt. :love:

Jonas... jeg elsker kake :love:

Og jeg elsker deg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du må legge til "+ en venn" på meg i førstepost. han skal ha hylle han også, helst ved sidenav meg.

weee, fikk netopp superplaner.

Vi har netopp kjøpt to stk Mercedes Vito 2004 og 2005, hvorav 2004 modellen skal selges, og 2005 modellen skal beholdes.

Så drar jeg med en kammerat som sjåfør, da jeg og mr nikolaisen ikke har lappen så tidlig på året..

Da har vi Plenty med plass i bakrommet, til både datautstyr, godis++, stoler OG vi kan sove inni der natt til dagen det starter : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...