Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Høres flott ut, pus. Skal du ordne med billettkjøp? dvs. vi gir penger til deg og du bestiller for alle? Eller bestiller vi hver for oss? Dere bestiller hver for dere. Tør virkelig ikke ta ansvaret for å huske å bestille billetter for alle Er ikke mulig uansett pga, maks 5 biletter pr bruker. Noen aning om hvor i skipet vi skal sitte? Nei, det er opp til Iceman. Ikke alt for nærme scenen håper jeg. Sannsynelig vis der TS rekka satt i år, den raden har litt mer plass i mellom radene, men pga noen idioter som satt seg der ble ikke det noe av Setter virkelig pris på alt arbeidet du har lagt inn i dette. 2. That! Svart i tjukk tekst. Forresten jonas du sa at, på den ene siden skulle hw forum gutta sitte, mens på den andre siden alt annet? Mener du da slik : (de andre)--------- ( midtgang ) -------------(Hw folket) ------------------- ------------------------ ( disse rekkene under hører til tegningen ) ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Nei, de sitter ovenfor oss. Endret 20. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er det jeg mener, tror jeg men da er det greit Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jonas, du har virkelig stått på som en gravid bikkje synes jeg, og du er virkelig en perfekt kaptein for rekefjøla! Tre ganger hurra for flinke Jonas Hurra, hurra, hurra! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jonas... jeg elsker kake http://www.youtube.com/watch?v=kXKOZegEVqA Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg Elsker KAKE jeg å , det sier seg vel selv Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 SJOKOLADEKAKE!!!!111 GULROTKAKE!!!!111 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jonas, du har virkelig stått på som en gravid bikkje synes jeg, og du er virkelig en perfekt kaptein for rekefjøla! Tre ganger hurra for flinke Jonas Hurra, hurra, hurra! Takk Edvard, det varmer det ellers så kalde hjertet mitt. Jonas... jeg elsker kake Og jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Takk for svar, både Jonas og Kaketorsdag(dr. William, i presume?) Dette ser jeg virkelig fram til. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ikke noe problem, and yes my name is William indeed ;-) How did you know that ? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nopros-pus vell du var nevnt blant hyggelige mennesker på rekefjøla, og senere når jeg så gjennom tråden med Jonas. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 åjaåja ^^ Then i see Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du må legge til "+ en venn" på meg i førstepost. han skal ha hylle han også, helst ved sidenav meg. weee, fikk netopp superplaner. Vi har netopp kjøpt to stk Mercedes Vito 2004 og 2005, hvorav 2004 modellen skal selges, og 2005 modellen skal beholdes. Så drar jeg med en kammerat som sjåfør, da jeg og mr nikolaisen ikke har lappen så tidlig på året.. Da har vi Plenty med plass i bakrommet, til både datautstyr, godis++, stoler OG vi kan sove inni der natt til dagen det starter : D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Det høres win ut, Thomas! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Okay.. nåååå.. han som skulle være med meg, fikk vite igår at han skal til hawaii på den tiden.. SÅ nå vurderer jeg om jeg ikke skal dra og sitte sammen med klassekammerater istedenfor hw-rekka / rekefjøla. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Skuffende at du i det hele tatt vurderer å forlate oss, Tran. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det jeg som er Henrik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå