Gå til innhold

Rekefjøla-diskusjon og planlegging frem til TG-tråd. Frist for deltagelse 1. Januar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

En liten update

Lager en liten update med informasjon så alle kan få med seg. Vi skal fylle en hel rad, altså 72 plasser. Den ene siden vil være bare folk fra dette gromme, koselige forumet og vil være en del av HWrekka. På motsatt side, vil vanligvis hyggelige unge mennesker fra Hamar sitte. Sammen med ymse anlegg. :whistle:

På begge rad-sidene vil det være hyller, Ivar hyller fra Ikea. Jeg sendte en mail til Ikea hvor jeg spurte om de kunne være villig til å sponse oss med materialer ettersom vi handler i såpass stort kvantum. De svarte høffelig og utfyllende tilbake, at det kunne de ikke. Jeg/vi vil dra opp en ukes tid (?) før TG og handle inn det som trengs av hyller.

Mye enklere å håndtere alt hvis det er helt klart hvem som kan og ikke kan delta på TG. Så setter en frist til 1. Januar på å finne ut på om det blir TG på deg eller ikke. Så de som ikke har alt klart med foreldrene, jobb etc. begynn og mas. Jo før jo bedre.

Vil avslutte updaten med å si at jeg elsker alle dere som gjør TG mulig for oss deltagere. :love: Og at jeg gleder meg som faen til å se alle dere fantastiske hylledeltagere sammen med en ferdig oppbygget og majestetisk hylle.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Høres flott ut, pus. Skal du ordne med billettkjøp? dvs. vi gir penger til deg og du bestiller for alle? Eller bestiller vi hver for oss?

Dere bestiller hver for dere. Tør virkelig ikke ta ansvaret for å huske å bestille billetter for alle :p

Noen aning om hvor i skipet vi skal sitte?

Nei, det er opp til Iceman. Ikke alt for nærme scenen håper jeg.

Setter virkelig pris på alt arbeidet du har lagt inn i dette.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...