Nopros Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg brukte vel rundt 200 kr under selve TG. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg brukte vel rundt 200 kr under selve TG. Ikke mere ? Er det medregnet mat drikke + ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Ja, det er det. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, det er det. Husk at du spiste dine fleste måltider hjemme og at Mathias kjøpte alt du trengte. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det er da altså kun navnet som endres i praksis? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Må ha mat, i store mengder hver dag ++++ haug med drikke og snop som jeg kjøper i sverige i forkant. Kommer nok til å bruke litt penger på impulskjøp i skipet... harddisker osv... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ja uff, kommer nok til å gå en del penger neste år,,,,, får se om jeg kjøper Harddiskene før tg eller etter behov på tg. Første på lista er cerwin Vega, deretter er det AW m11x, så det blir ikke billig^^ Skal spise mer enn en nudel pakke i døgnet neste år ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er det noen bakere i nærheten? Er helt must med en fersk baguett eller horn på morran. Og pizza på kvelden :] Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er det noen bakere i nærheten? Er helt must med en fersk baguett eller horn på morran. Og pizza på kvelden :] Det får du på CC butikken, de har en Fattigmann butikk. Pizza anbefaler jeg deg å ringe etter, det er pizza i skipet, men den er bloddyr og kjip. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Det er da altså kun navnet som endres i praksis? Og hvem som har hovedansvaret. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 jeg vil joineee e:) men det spørs om jeg får .. da må jeg isåfal sitte på med janol .. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg brukte vel rundt 200 kr under selve TG. Da hadde du kjøpt inn mat og drikke på forhånd? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Jeg brukte vel rundt 200 kr under selve TG. Da hadde du kjøpt inn mat og drikke på forhånd? Hadde kjøpt litt drikke, ja. Men så skal det nevnes at jeg bor i Hamar og. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stemmer det, så du spiste hjemme, da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Tror jeg spiste hjemme en dag. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Okay, greit å bo nærme TG, da. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Okei Jonas, da har jeg tenkt litt og planlagt det sånn smått slikt; Dagen før TG samles de som ønsker rundt 21:00 utenfor TG, vi har da alt utstyr, materiale og slikt klart. Vi lager en liten camp utenfor og blir frem til det åpner! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Den støtter jeg, jeg er med Blir mye drit og drasse på, 3 skjermer, 2 høytalere, forterker +++++++++++++++++++++++++++ masse drit:) Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal dere bytte navn? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Skal dere bytte navn? Tror nok ikke det. Dagen før TG samles de som ønsker rundt 21:00 utenfor TG, vi har da alt utstyr, materiale og slikt klart. Vi lager en liten camp utenfor og blir frem til det åpner! Dagen før TG er det også lurt med god- og mye søvn. Lurt om man kan holde seg våken lenge under TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå