Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skulle ikke du sitte med oss? Og det vil nok være plass til, ja. pling Jo, alle skal ha en slik ivar hylle? Jeg aner nærmest ikke noe om de praktiske tingene på TG, hvordan det fungerer osv. Teach me Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 De som vil skaffer vi hylle til. De utskuddene som ikke vil betale for noe slikt setter vi på siden med de andre "uhyllete" svettingene. Bare å lese jevnlig i TG-tråden og FAQ'en som ligger i førstepost i samme tråd det så lærer du mye. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvordan ser hylla ut? Og hvor mye må jeg gi for den? For jeg betaler Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvordan ser hylla ut? Og hvor mye må jeg gi for den? For jeg betaler Google it og ca. 400 kr. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tviler på at det er denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49824326 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Denne, denne og denne.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du har vel ikke et bilde av ei ferdig hylle? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Jeg setter mennene i dress til å lete etter en sporenstreks. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg setter mennene i dress til å lete etter en sporenstreks. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Postet visst bildet i feil tråd. Anyways: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Med en sterk nok plate bak kan jeg jjo feste skjermen min rett på den Men jeg kommer til å krepere uten dualscreen Det burde vel gå å ha skjerm nummer to i selve hylla Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Det går med to skjermer. Men ikke gjør som meg og ta øyemål av skjermene dine og sats på at det går bra. Ofte gjør det ikke det. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Med en sterk nok plate bak kan jeg jjo feste skjermen min rett på den Men jeg kommer til å krepere uten dualscreen Det burde vel gå å ha skjerm nummer to i selve hylla Jeg vet det går om du har den ene på skeiva, om du skjønner. Men tror det skal være løsningsorientert uansett hva. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg, og to kompiser på HYLLErekka! Andreas nikolaisen og Niklas haugland (@facebook..) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Welly welly well. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da hopper jeg inn her, og melder min interesse! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Du veit jeg skal med, kompis. Plassen ovenfor deg er min. Men er vi teknisk sett med i rekefjøla når vi sitter ovenfor dere? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det går med to skjermer. Men ikke gjør som meg og ta øyemål av skjermene dine og sats på at det går bra. Ofte gjør det ikke det. Hvordan da mener du? Tenker du på høyde og bredde sv skjermene? Primær skjermen er 80cm x 45cm og sekundær skjermen er 42cm x 42cm. Og begge er da med fot. Primær skjermen fester jeg nok på plata jeg planlegger Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2010 Forfatter Del Skrevet 26. august 2010 Du veit jeg skal med, kompis. Plassen ovenfor deg er min. Men er vi teknisk sett med i rekefjøla når vi sitter ovenfor dere? Ja, det er dere. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det går med to skjermer. Men ikke gjør som meg og ta øyemål av skjermene dine og sats på at det går bra. Ofte gjør det ikke det. Hvordan da mener du? Tenker du på høyde og bredde sv skjermene? Primær skjermen er 80cm x 45cm og sekundær skjermen er 42cm x 42cm. Og begge er da med fot. Primær skjermen fester jeg nok på plata jeg planlegger Tror jeg tenkte litt feil, sorrej. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå