Nopros Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Dette er en diskusjons og planleggings tråd om "rekefjøla" frem til TG2011. Rekefjøla er en gruppe forummedlemer. Startet av undertegnende og Dravde den feite. Vi startet opp til TG2010 da vi var 7 stk. som gikk sammen og lagde en hylle. Vi hadde en blå, lekker hylle i fjor. Workloggen til den kan finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1192115&st=0&p=15006365entry15006365 I år er det meget sannsynlig at vi går for en "ivar" hylle fra Ikea. Den hyllen som Team 24 hadde i fjor. Vi vil som i fjor sitte på HW-rekka, mest sannsynlig også rygg i rygg med Team 24. Vi rekruterer gjerne medlemmer til hylla. Hvis noen er interessert er det bare å si ifra i denne tråden eller sende en PM til meg. Edgar har ordnet en blogg til oss. http://edvardfrilseth.com/rekebloggen Over og ut for denne gang. Interesserte hyllemedlemer for TG 2011: Hw-rekka: Meg (Jonas, Nopros) Edvard (Dravde den feite) William ( Kaketorsdag) + en venn (tre plasser) Eirik (Utropstegn) Usikker på om denne skal sitte på HW-rekka sin side eller ovenfor. Steffen (Sameboe) Henrik ( husk ikkj forumnick) Martin (Martin 808) Fillip (Wizzlee) Knut (Zoro Sama) Kenneth (Chef Samebror) Thomas (Møllers Tran) Sigurd (Solarix) Ovenfor ”oss” Jan Nikolai Jonas p Johannes Martin Ingunn Sander Anders Haakon Magnus Sigmund Endret 19. oktober 2010 av Nopros 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Melder min interesse Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 2. That! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Herlig gutter. Oppdaterer tråden med interesserte i morgen. Er litt uorganisert og travel akkurat nu. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hehe det skjønner jeg hvordan bli prisen på Hylla? 200 - 300 kr? jeg har 3 skjermer så jeg får se om jeg blir med på hylla deres eller min egen vedsiden av, men selvfølgelig en del av Rekefjølas del av tg<3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Blir rundt 400,- i år tror jeg. Er enda ganske usikker. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hehe det skjønner jeg hvordan bli prisen på Hylla? 200 - 300 kr? jeg har 3 skjermer så jeg får se om jeg blir med på hylla deres eller min egen vedsiden av, men selvfølgelig en del av Rekefjølas del av tg<3 Blir 400 kr. pr. plass, sånn cirkus. Skal ha to plasser i år trur jeeee.. 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 400?`er ikke det litt mye? (ta meg hvis jeg er helt på jordet) Hmm skal kansje ha 3 plasser vett :-( Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Hmm, vi får se. Det var 500 kr per person i fjor. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 400?`er ikke det litt mye? (ta meg hvis jeg er helt på jordet) Hmm skal kansje ha 3 plasser vett :-( Det er ikke mye, det er bare slik det er . Btw, flere som fikk plass til to skjermer på en plass i fjor. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mulig jeg joiner TG selv om det er veldig usikkert. Hva er fristen for å komme med i hw rekka ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jaok, 400 er vel greit Jada, men skal ha 3 plasser på 2 stykker Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Mulig jeg joiner TG selv om det er veldig usikkert. Hva er fristen for å komme med i hw rekka ? Du har nok god tid på deg enda. Vi får se når HW-rekke tråden kommer opp. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Mulig jeg joiner TG selv om det er veldig usikkert. Hva er fristen for å komme med i hw rekka ? Du har nok god tid på deg enda. Vi får se når HW-rekke tråden kommer opp. Vil også nevne at du aldri vil angre. Er som en egen rus når du har proppet i deg koffein for firemann og vandrer rundt i et techno skip. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har hatt lyst å dra i mange år nå, men har aldri tatt initativet til å dra. Kanskje jeg joiner denne gangen. Noen generele tips ? Er det lurt å lage hylle isåfall kjøpe eller lage selv ? hvor får man billig energidrikke ? Hva er lurt å ha med seg ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Charlottenberg eller Nordby er det flott å handle før TG. 2 kg godteri holder. Hylle er nesten et must. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Altså jeg og edgar spiste vel ca 1 pakke nudler hver 24 time am i right? så mat er ikke krise. Spiste nesten ikke noe godis så skal ikke si noe der Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan er de tmed tyveri og sikkerhet. Er det tryggere i hw-rekka ? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Har hatt lyst å dra i mange år nå, men har aldri tatt initativet til å dra. Kanskje jeg joiner denne gangen. Noen generele tips ? Er det lurt å lage hylle isåfall kjøpe eller lage selv ? hvor får man billig energidrikke ? Hva er lurt å ha med seg ? Akuratt som Jonas sier, og bare så det er sagt, vi tar i mot alle med armene åpne (Vi er ikke slemme mot TGjomfruer, vi har alle vært det) Altså jeg og edgar spiste vel ca 1 pakke nudler hver 24 time am i right? så mat er ikke krise. Spiste nesten ikke noe godis så skal ikke si noe der 1 pakke nudler og 1 boks snus Hvordan er de tmed tyveri og sikkerhet. Er det tryggere i hw-rekka ? Helt klart, det er så godt som alltid folk der og sjeldent at folk tør å stjele der. Ble frastjælt 1 cola og en boks snus i fjor, ellers ingenting. (Dessuten vet jeg hvem som stjal det). Også er det mye koseligere med et nettsamfunn rundt seg, man blir fort kjent og folk er koselig Endret 11. august 2010 av Dravde Den Feite 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå