Geir L Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har en laptop som nevnt under. Installerte spillet første gang jeg fikk den, og det funket bra, men etter en systemgjenoppretting funker det bare ikke. Får opp en feilmeldingsboks som spør om jeg har installert DirectX 8,1 (som jeg har), eller om skjermkortet støtter spillet. Har lastet ned nye skjermkortdrivere og hele ståket. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har ikke DirectX kommet til 9.0 da? Reinstall greiene. Drivere, spillet og directx Lenke til kommentar
Geir L Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Når jeg tenker meg om har jeg faktisk installert DX9. Har prøvd å reinstallere spill og hele pakka, but nothing happens.. Lenke til kommentar
Freddy-San Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Har du det brent eller orginalt??? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 title edit: C&C: Generals (C&C = Command & Conquer) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 skift driverene. Fant et sett som gjorde at du får samme prob. som du nevner. Edit: men det var med et Nvidia kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå