Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pxe-e61 media test failure check cable Hjelp !

Anbefalte innlegg

Hei har en lg e500 har hatt den i 2 år nå å har hatt samme problem før.. men da ble den levert inn hoss forhandler.

jeg kom hjem fra en fest ganske beruset å skulle flytte pcen fra pulten min til nattborde å jeg mistet ned den fra ca 15 cm. så da jeg skulle starte den dagen derpå kom det en svart side som det sto pxe-e61 media test failure check cable osv.. og under kom recovery menyen,prøvde å formatere menn alt er dritt treig åsså finner jeg ikke backupp fila...:p:hrm:

håper noen kan hjelpe meg hveldig fort :D :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teknisk sett, feilmeldingen der betyr at maskinen prøver å "starte opp fra nettverket ditt", men får ikke kontakt med en server som støtter dette. Og det er naturlig om du ikke har en slik server, noe du ikke har.

Årsaken til at den prøver på dette er nok at den ikke klarte å starte opp i fra noen av de andre alternativene som er satt opp i BIOS. Normalt sett prøver den først CD/DVD, deretter harddisk og til sist nettverk. Om harddisken da er ødelagt, noe den sannsynligvis er etter fallet, så går den videre til det siste alternativet, som da sannsynligvis er nettverk.

Lenke til kommentar

Det kan være bare en ledning ja, men det kan også være at disken har fått seg et slag den ikke tålte, eller at noe annet er ødelagt. Det finner de nok ut av når du har levert den inn, men du må nok uansett regne med å betale for jobben som blir gjort.

Lenke til kommentar

Det kan være bare en ledning ja, men det kan også være at disken har fått seg et slag den ikke tålte, eller at noe annet er ødelagt. Det finner de nok ut av når du har levert den inn, men du må nok uansett regne med å betale for jobben som blir gjort.

Hmm det var det da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...