Jajakanskjedet Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei Jeg og vennene mine har alltid likt alle worms spillene. Det vi lurer på er om det er ett av spillene som er lan på? Der man slipper å bruke samme pcen for å spille ilag? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei Jeg og vennene mine har alltid likt alle worms spillene. Det vi lurer på er om det er ett av spillene som er lan på? Der man slipper å bruke samme pcen for å spille ilag? Tror det er på Wwp vertfall Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei Jeg og vennene mine har alltid likt alle worms spillene. Det vi lurer på er om det er ett av spillene som er lan på? Der man slipper å bruke samme pcen for å spille ilag? Kan hende jeg blingser men mener at jeg drev og spilte worms2 på lan i sin tid. Når worms 3d kom datt jeg av lasset så det er en stund siden, så hukommelsen kan være litt tåkelagt der. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Worms Reloaded kommer snart. http://store.steampowered.com/app/22600/ Trenger internett for å spille mot hverandre, men trenger ikke spille på samme PC som i gamle dager. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg og vennene mine har alltid likt alle worms spillene. Det vi lurer på er om det er ett av spillene som er lan på? Der man slipper å bruke samme pcen for å spille ilag? Elsker worms spillene!!! Husker jeg pleide å spille de på PlayStation 1 da jeg gikk i barnehagen. Må skaffe meg de igjen.... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Worms 3D har i alle fall... men som titlen tilsier er det i 3d =C Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ah worms. Spilte det litt i den tiden jeg først ble introdusert for internetten. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Worms 3D har i alle fall... men som titlen tilsier er det i 3d =C DU trenger ikke 3d briller eller noe slikt shit. Spillet er 3D, altså kartet er 3d. I andre worms utgaver er det 2d slik at du ikke kan bevege på kartet ok se fra siden osv. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 fikk lyst til å spille worms nå hadde det første til win 95 good times Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Worms 3D er shit. Worms World Party er tingen. Ellers gleder jeg meg til Worms Reloaded kommer. Edit: Man kan spille LAN på Worms World Party, gjort det selv mange gangerr. Endret 13. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg pleide å spille Worms World Party på internett i sin tid, så det funker sikkert på LAN. Det var det siste 2D worms før de elendige 3D spillene. Men som sagt kommer jo Worms Reloded snart, nytt worms som har gått tilbake til 2D. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Worms 3D har i alle fall... men som titlen tilsier er det i 3d =C DU trenger ikke 3d briller eller noe slikt shit. Spillet er 3D, altså kartet er 3d. I andre worms utgaver er det 2d slik at du ikke kan bevege på kartet ok se fra siden osv. Vet da at man ikke skal bruke 3D-briller på Worms 3D, grunnen til at jeg nevner det er at jeg har spilt det selv i "gamle dager", men det er 3d-shit fordi det er så mye dårligere enn Worms 2d-spillene, men 3D har LAN-funksjon som trådstarter spør etter ;D Endret 13. august 2010 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Enig med alle om at 3d suger -.- Har bestilt reloaded på steam so can't wait! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Worms mistet sin verdighet da de kom i 3D-utgave. Forbanna møkk er det man kan kalle de nye spillene. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Worms 3D har i alle fall... men som titlen tilsier er det i 3d =C DU trenger ikke 3d briller eller noe slikt shit. Spillet er 3D, altså kartet er 3d. I andre worms utgaver er det 2d slik at du ikke kan bevege på kartet ok se fra siden osv. Vet da at man ikke skal bruke 3D-briller på Worms 3D, grunnen til at jeg nevner det er at jeg har spilt det selv i "gamle dager", men det er 3d-shit fordi det er så mye dårligere enn Worms 2d-spillene, men 3D har LAN-funksjon som trådstarter spør etter ;D Vet. 2D spillene var mye bedre. 3d spillene er så mye mer overdrevet... Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Worms Forts under Siege var ein interessant vri, men kom ikkje opp på nivået til dei gamle spela. Worms 2 og nyare har LAN/internett-støtte, men 2D-spela har så langt eg hugsar streva med dårleg nettverkskode, som fører til forseinkingar på fleire sekundar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå