spetwols Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hei Er gutt på 17 år. Det er vel ikke normalt for gutter å bleke øyenbrynene ? Men det har seg sånn at jeg har egentlig alltid hatt ganske lyse øyen bryn, helt vanlig. Men i det siste har de blitt skikkelig mørke. Og det liker jeg ikke. Jeg synes de tar alt for mye oppmerksomhet fra resten. Skulle ønske jeg hadde lysere øyenbryn igjen. Er det mulig at jeg får gjort det på en måte ? ^^ Bleke dem eller noe ? Eller så er det fordi kansje at det har vokst mere hår ? Går det ann å trimme litt tru ? lol Kan legge ved et bilde. Imba tråd, men jeg kler bare ikke så mørke og sterke øyenbryn så godt. EDIT : Er faktisk flere som har nevnt dette til meg, derfor jeg igrunn la merke til det selv. Endret 10. august 2010 av spetwols Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 du kan vel bare bruke blekemiddel for hår? eventuelt gå ut i sola og bad i saltvann Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Gratulerer, du har fått mer maskuline bryn. Ta affære med pinsett hvis de vokser sammen på midten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Kom deg ut i solen, så blir huden mørkere og bryna mindre Borat av seg selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har noen bryn som kunne fått Johan Golden, Thomas Algaard og tilogmed regnskogen misunnelig. Eneste jeg gjør er som thrice sier, å ta det som vokser i midten. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Nettopp. Problemet er som sagt ikke størelsen, men den sterke kontrasten. Nå ser jeg faktisk at jeg var en del blekere på det bilde nede også. Kansje det kan ha noe og si, at jeg trenger mere sol. Takk for tipsene hvertfall! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis de vokser sammen kan du jo alltids begynne å henge her inne: http://monobrow.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå