Sverre Olav Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nokre kompaktkamera har bevegeleg skjerm, vippbar eller som kan roterast i alle tenkjelege stillingar. Sistnemnde verkar mest anvendeleg, men kan det tenkjast at den kan vera meir i vegen ute i felten enn den vippbare? Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Nokre kompaktkamera har bevegeleg skjerm, vippbar eller som kan roterast i alle tenkjelege stillingar. Sistnemnde verkar mest anvendeleg, men kan det tenkjast at den kan vera meir i vegen ute i felten enn den vippbare? Jeg liker skjermer som kan beveges godt, og foretrekker de som er hengslet i siden (og kan beveges i nesten alle retnigner) fremfor de som er hengslet på baksiden og bare kan vippes. Det er mange situasjoner hvor det ikke er noen vits i å bevege skejrmen og da setter jeg den bare inn mot kamerahuset som en vanlig fast skjerm. Det kan du gjøre med begge typer og da vil de ikke være i veien. Så langt har jeg ikke opplevd problmer med skjermer som må vris utt til siden, men det kan sikkert tenkes situasjoner hvor det er veldig trangt og en skjerm som bare vippes er en fordel. Lenke til kommentar
eilivk Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Aldri opplevt problem med vridbar skjerm, men dersom ein gløymer å folda den inn att på plass i vanskeleg terreng eller trange stader kunne det vera risiko. Sett påstand om at når vridbar vert 3 tommar kan det verta for stort, 1.8 er svært hendig, men for lite. Elles har sjølsagt den vridbare den enorme fordel at den kan snuast inn mot kamera og dermed vera verna mot skade frå knappar, glidelås osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå