Gjest vispesnikk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei. Jeg fikk påvist prolaps i korsryggen for omlag én måned siden. Jeg har blitt anbefalt å gå mye i ulendt terreng, men det har jeg ikke tilgang til der hvor jeg bor. Jeg drev med styrketrening før prolapsen inntraff og har startet forsiktig med dette igjen. Jeg har nesten ingen smerter i korsryggen per i dag. Spørsmålet mitt er følgende; kan jeg erstatte turer i terreng med fotball? Eller blir belastningen i korsryggen for stor ved løping? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det bør legen din svare på...er ikke noe standardsvar på dette dessverre.Jeg kunne ikke spille fotball med prolaps,men en kamerat kunne.... Lenke til kommentar
Gjest vispesnikk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det bør legen din svare på...er ikke noe standardsvar på dette dessverre.Jeg kunne ikke spille fotball med prolaps,men en kamerat kunne.... Jeg burde selvsagt spurt legen om dette når jeg var hos han, men det ble glemt. Hva var grunnen til at kameraten din kunne spille med prolaps, mens du ikke kunne? Jeg forsøkte litt rask jogging i dag. Jeg kjente ingen smerter da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå