Gå til innhold

Hvordan finne frem? O_O Iron Maiden : D

screenman

Anbefalte innlegg

Okå, imorgen er det Iron Maiden konsert, og denne konserten skal jo jeg helt klart på.

Jeg tar tog fra Voss til Bergen, og da er det lille spørsmålet mitt, hvordan jeg kommer frem til Bergenhus Festning, der som konserten skal være, ved å gå fra jernbanen? Og hvor langt er det dit? Hvor lang tid vil det ta å gå dit? Og er det enkelt å finne frem til der?

Jeg takker så klart for svart : D Ehe : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det tar deg et kvarter å gå fra jernbanen. Det er overhodet ikke langt, og det er ikke vanskelig å finne fram. Du finner først torgalmenningen, torget og så bryggen. Så går du langs bryggen. På bryggen vil du møte på hundrevis av andre maidenfans, og sikkert flere skilt som viser hvor du skal gå. Bare følg folkemengden :)

Hvis du skal spørre noen omveien så spør etter bryggen. Alle vet hvor den er, til og med turistene :)

edit: her har du kart, med innlagt KJØRErute... når du skal gå går du selvsagt korteste veien, men du finner den fort på kartet :)

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Kong+Oscars+gate%2FRoute+585&daddr=Bradbenken%2FRoute+585&hl=en&geocode=FcB_mQMdAGNRAA%3BFb-cmQMdrCpRAA&mra=mift&mrsp=0&sz=15&sll=60.393272

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...